Advertisement

internetspor

UEFA'nın cezaları şikeden değil!

Bu habere siz ne diyorsunuz?

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Üye olmak için buraya tıklayınız!
Şifremi unuttum!

Üye girişi yapılmadan yaptığınız yorumlar Misafir yorum olarak gözükecektir.
1000

Bu habere yapılan yorumlar

100 Yorum

Sırala : Son Yorumlar | Eski Yorumlar

Onay Bekleyen Yorumlar (0)
  • onlarla ilgili soruşturmalar sürüyor eğer fff düzgün bir soruşturma neticesinde gerçekleri ortaya çı...
    onlarla ilgili soruşturmalar sürüyor eğer fff düzgün bir soruşturma neticesinde gerçekleri ortaya çıkartıp (suçlu varsa) cezaları verirse sorun yok ama tff gibi kaypak davranırsa uefanın sopası gelecek porto örneği veriyor ya fener porto puan silme cezasını aldı juve düştü milan puan silme aldı herkes olması gereken ceza verilince uefa karışmadı ama tff kaypak davranınca baktı olmuyor kendisi devreye girdi
    + Devamını Oku
  • Misafir0925 CEVAPLA

    27-06-2013
    09:25

    evet şikeden değil şike yapmadık diye yalan söyledielr onun için ceza var...
    evet şikeden değil şike yapmadık diye yalan söyledielr onun için ceza var
  • Misafir2029 CEVAPLA

    26-06-2013
    20:29

    uefa cokmu temiz belhandanin fransada bir macta kaleciyle acik acik anlasiyor bunlar temiz futbolmu ...
    uefa cokmu temiz belhandanin fransada bir macta kaleciyle acik acik anlasiyor bunlar temiz futbolmu uefa nin cezasini kim verecek,türkiye fazla güvenmesin uefa ya onlarda pisligin teki,acikcasi uefa türk takimlarinin ilerlemesini istemiyor ilerde gs ye camur atmayacagi ne belli....
    + Devamını Oku
  • ne mal adamsın sen yahu. şike olayını da cemaata hoca efendiye bağladınız ya, sizden korkulur. Alla...
    ne mal adamsın sen yahu. şike olayını da cemaata hoca efendiye bağladınız ya, sizden korkulur. Allah sizin şerrinizden tüm insanlığı korusun.
    + Devamını Oku
  • Misafir1838 CEVAPLA

    26-06-2013
    18:38

    Bir trabzonlu olarak cezalara üzüldüm. Bu cezalar neden werildi diye soruyorsunuz. Size bir bilgi ak...
    Bir trabzonlu olarak cezalara üzüldüm. Bu cezalar neden werildi diye soruyorsunuz. Size bir bilgi aktarayim, almanyada 2 türk bir ronanyali tutuklandi. Dinlemeler tprkiye uzandi. We ickeribden sahsen tanidim bir arkadas 5 sene yatmayi türkiyedeki baglantilarini mahkeneye sunarak anlasrak serbest kaldi. We dewamida bu olaylar geldi.sahislar klupleri yakti. Saygilar
    + Devamını Oku
  • Misafir1831 CEVAPLA

    26-06-2013
    18:31

    cezanın asıl sebebi belli oldu, yakalandıkları için ceza verilmiş ya la, yakalanmasalar bişey olmaya...
    cezanın asıl sebebi belli oldu, yakalandıkları için ceza verilmiş ya la, yakalanmasalar bişey olmayacağdı breh breh breh
    + Devamını Oku
  • la he he, şikeyi de zaten infantino yapmış aziz kılığına girerek...
    la he he, şikeyi de zaten infantino yapmış aziz kılığına girerek
  • şike yapan teşvik veren her takımın cezası kesilsin farketmez, Allah belasını muhakkak verir layık o...
    şike yapan teşvik veren her takımın cezası kesilsin farketmez, Allah belasını muhakkak verir layık olanın sen merak etme, şikeci pislikler de inşallah daha beter olur, sürünürler, sen gbler uefayı, her türlü pisliğin, yolsuzluğun üçkağıdın kayırmacılığın döndüğü, hırsızın baş tacı namussuzun namus timsali ilan edildiği türkiye ile karıştırdığı için sabah akşam saçmalıyorlar, allah sizlere de akıl fikir izan versin.
    + Devamını Oku
  • Misafir1625 CEVAPLA

    26-06-2013
    16:25

    OTORİTEYE BAŞKALDIRDILAR İnsani Yardım Vakfı İHH'nın varlığından kısa bir süre önce haberdar olduğun...
    OTORİTEYE BAŞKALDIRDILAR İnsani Yardım Vakfı İHH'nın varlığından kısa bir süre önce haberdar olduğunu belirten Fethullah Gülen, organizatörlerin ''AZRAİL''in onayı olmadan hareket etmesini otoriteye baş kaldırı olarak niteledi....04 Haziran. 2010 .......... Cemaatten bir kisi dahi müslümansa sen kendi durumunu gözden gecir. Ha bu kriter umurumda degil diyorsan zaten müslüman degilsin. Olmak zorunda da degilsin...Amacin fitne mi?.....SON KEZ SEVGİLİ METE....ELHAMDÜLLİLAH MÜSLÜMANIM.....HOCAMIZIN YUKARIDAKİ DEMECİ VERDİĞİ GÜNE KADAR DA CEMAATTANDIM.....BU DEMECİ OKUDUĞUM GÜN BEYNİMİ EMANNETTEN ALDIM VE GERÇEK BİR MÜSLÜMAN GİBİ DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM....SİZLERE DE TAVSİYE EDERİM.......TONLARCA YÜK ÜZERİNİNİZDEN KALMIŞ GİBİ OLUYOR.....AKITILAN MİLYONLARCA MÜSLÜMAN KANI İNANINIZ ÇOK AĞIRMIŞ.........HOCA TA O ZAMAN DEMİŞTİ OTORİTEYE BAŞ KALDIRMAYIN DİYE....AMA TC.FENERBAHÇEYİ LAF ANLAMADI Kİ...ASİ'LİK DMARLARINDA VAR..GAZİ MUSTAFA KEMAL'DEN GEÇMİŞ......
    + Devamını Oku
  • Misafir1624 CEVAPLA

    26-06-2013
    16:24

    uefanin yaptigi turk takimlarina bi darbe dir burada kendini bilmez salak salak yorum yapanlarin ALL...
    uefanin yaptigi turk takimlarina bi darbe dir burada kendini bilmez salak salak yorum yapanlarin ALLAH belanizi verir insallah.....bugün fener ve besiktasaysa yarin hangi takim sirada kim bilir,ama cincon ve hamsi sutten cikmis ak kasikmi onlarinda sirasi gelir insallah.........
    + Devamını Oku
  • Misafir1619 CEVAPLA

    26-06-2013
    16:19

    OTORİTEYE BAŞKALDIRDILAR İnsani Yardım Vakfı İHH'nın varlığından kısa bir süre önce haberdar olduğun...
    OTORİTEYE BAŞKALDIRDILAR İnsani Yardım Vakfı İHH'nın varlığından kısa bir süre önce haberdar olduğunu belirten Fethullah Gülen, organizatörlerin ''AZRAİL''in onayı olmadan hareket etmesini otoriteye baş kaldırı olarak niteledi....04 Haziran. 2010 .......... MUHTEREM HOCAMIZIN OTORİTESİ (YAHUDİ LOBİSİ)....YANLARINA.....PONTUS RUM KALINTILARINI VE FRANSIZ ERMENİ CEMİYETİNİN 32 DERCEDEN ÜSTADI BOTOKS AYSELİ DE ALARAK ......GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜN TC.FENERBAHÇE'SİNİ CEZALANDIRIYOR AKLI SIRA.......HADİ OARADAN ÇAKAL SÜRÜLERİ......ALTINI ÇAMURA ATSANIZ DA ALTIN KALIR......TENEKEYİ ALTIN SUYUNA BANDIRSANIZ DA TENEKEDİR........TENEKE KAFALI ÇAKAL SÜRÜSÜ SİZİ......
    + Devamını Oku
  • Misafir1612 CEVAPLA

    26-06-2013
    16:12

    Salaklar hala şike yapmadık, ceza şikeden değil ayaklarına yatıyor ya:))...
    Salaklar hala şike yapmadık, ceza şikeden değil ayaklarına yatıyor ya:))
  • samete.sor CEVAPLA

    26-06-2013
    15:53

    Aziz Yıldırım Spor...
    Aziz Yıldırım Spor
  • Misafir1539 CEVAPLA

    26-06-2013
    15:39

    şikebahçenin şikeci medyası heryerde iş yapmaya devam...
    şikebahçenin şikeci medyası heryerde iş yapmaya devam
  • Misafir1523 CEVAPLA

    26-06-2013
    15:23

    Cezalar şikeden verildi. BJK açıklama yaptı....
    Cezalar şikeden verildi. BJK açıklama yaptı.
(1 / 7)
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. İMKB hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir. İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2011 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz
Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98