Advertisement

internetspor

Tümer Metin canlı yayında Melo'ya sert çıktı

Bu habere siz ne diyorsunuz?

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Üye olmak için buraya tıklayınız!
Şifremi unuttum!

Üye girişi yapılmadan yaptığınız yorumlar Misafir yorum olarak gözükecektir.
1000

Bu habere yapılan yorumlar

18 Yorum

Sırala : Son Yorumlar | Eski Yorumlar

Onay Bekleyen Yorumlar (0)
  • Misafir0231 CEVAPLA

    16-03-2014
    02:31

    siz bruno alves penalti cigisini kaziyor volkan tum taraftari ayaklandiriyor onlari konusun mesla bu...
    siz bruno alves penalti cigisini kaziyor volkan tum taraftari ayaklandiriyor onlari konusun mesla bugun besiktas macindaki penalti hatalarini konusun neymis hakem görmemis lan göremedigi biseye nasil penalti dersin
    + Devamını Oku
  • Misafir2116 CEVAPLA

    15-03-2014
    21:16

    sende adam yoklugunda yorumcu oldunya helal olsun.birde anlamadigin seylere ahkam kesmesen....
    sende adam yoklugunda yorumcu oldunya helal olsun.birde anlamadigin seylere ahkam kesmesen.
  • Misafir1831 CEVAPLA

    15-03-2014
    18:31

    tümer tarafgir yorumlar yapma oturduğun yerden ahkam kesme sen hakem kocasımısınki yorum yapıyorsun...
    tümer tarafgir yorumlar yapma oturduğun yerden ahkam kesme sen hakem kocasımısınki yorum yapıyorsun
    + Devamını Oku
  • Misafir1800 CEVAPLA

    15-03-2014
    18:00

    TÜMER EFENDİSEN ADİLCE YORUM YAPACAKSIN O HAKSIZ PENALTILAR A SEZİZ KALIRKEN ADİCE GÜLENLER ŞİMDİ A...
    TÜMER EFENDİSEN ADİLCE YORUM YAPACAKSIN O HAKSIZ PENALTILAR A SEZİZ KALIRKEN ADİCE GÜLENLER ŞİMDİ ADAMIN HASINA LAF ATIYOR DESTUR DE DESTUR ADİL OL.
    + Devamını Oku
  • Misafir1747 CEVAPLA

    15-03-2014
    17:47

    ulan ad. tümer sana gs maçlarını yorumla diyen oldumu senin ne işin var gs maçlarının yorumlarıyla.....
    ulan ad. tümer sana gs maçlarını yorumla diyen oldumu senin ne işin var gs maçlarının yorumlarıyla...sanane gs den...sanane melodan gs olmasa aç kalacaksın ...
    + Devamını Oku
  • Misafir1646 CEVAPLA

    15-03-2014
    16:46

    bu insan benzeri melo isimli yaratık futbol katilidir..bu mahluk derhal imha edilmeli pisliğini hast...
    bu insan benzeri melo isimli yaratık futbol katilidir..bu mahluk derhal imha edilmeli pisliğini hastalığını kimseye bulaştırmamalıdır..bu mahluğu gördükten sonra futboldan tiksinir oldum..gerçi onu bu haliyle kabul edebilecek tek kulüp vardı onu seçti şimdi birlikte pislik üretmeye devam ediyorlar.
    + Devamını Oku
  • Misafir1631 CEVAPLA

    15-03-2014
    16:31

    ligin basindan beri hakemlerin yardimina ragmen burdaki yerlerine sevinsin 6saravlar her türlü pisli...
    ligin basindan beri hakemlerin yardimina ragmen burdaki yerlerine sevinsin 6saravlar her türlü pisliklerine ragmen.
    + Devamını Oku
  • BIR KILO BULGURA OY ATANLAR KONUSMASIN ADAM PROFOSYENEL SENIN GIBI ANDAVAL ICIN NEDEN BIRKAC MILYONU...
    BIR KILO BULGURA OY ATANLAR KONUSMASIN ADAM PROFOSYENEL SENIN GIBI ANDAVAL ICIN NEDEN BIRKAC MILYONU KABUL ETMEYECEK HADI YÜRÜ ISINE BAK
    + Devamını Oku
  • Misafir1622 CEVAPLA

    15-03-2014
    16:22

    tümer metin hemşerimsin ama yorumların beni utandırıyor daha melonun ne demek istediğini anlamamışsı...
    tümer metin hemşerimsin ama yorumların beni utandırıyor daha melonun ne demek istediğini anlamamışsın bi de yorum yapıyorsun yorumculuğu bırak teknik direktörlük yap belki onda daha başarılı olursun
    + Devamını Oku
  • Misafir1619 CEVAPLA

    15-03-2014
    16:19

    ligin başından beri ortam size hazırlandı fenoşlar şimdi tek tek döktürtmeyin kirlilerinizi...
    ligin başından beri ortam size hazırlandı fenoşlar şimdi tek tek döktürtmeyin kirlilerinizi
  • hehehe cok güldüm yorumuna hakemlerle kazandiginiz puanlar olmasa sondan birinci olurdunuz 6saravli....
    hehehe cok güldüm yorumuna hakemlerle kazandiginiz puanlar olmasa sondan birinci olurdunuz 6saravli.
    + Devamını Oku
  • Misafir1536 CEVAPLA

    15-03-2014
    15:36

    ahmet ertürk saldırmadıgınız yorumcukar kalmıştı şimdı onlara cmbur cemaat sldırıyursunuz otanın bee...
    ahmet ertürk saldırmadıgınız yorumcukar kalmıştı şimdı onlara cmbur cemaat sldırıyursunuz otanın bee kavga gurultu ıle bır yerlere gelmek ıstyursunuz
    + Devamını Oku
  • Misafir1535 CEVAPLA

    15-03-2014
    15:35

    adam senin gibi hic olmazsa tay gimiyor tay giyip gezen adamdan yorummcu...
    adam senin gibi hic olmazsa tay gimiyor tay giyip gezen adamdan yorummcu
  • Misafir1533 CEVAPLA

    15-03-2014
    15:33

    Avrupa sampiyonu olan FENERBAHCELI EMEL DERELIYI tebrik ederim...
    Avrupa sampiyonu olan FENERBAHCELI EMEL DERELIYI tebrik ederim
  • Misafir1519 CEVAPLA

    15-03-2014
    15:19

    Onlar zaten oyunlaına bakıyorlar sizin gibi mahluklar olmazsa zaten şu an birinci sıradalardı bn anl...
    Onlar zaten oyunlaına bakıyorlar sizin gibi mahluklar olmazsa zaten şu an birinci sıradalardı bn anlamıorm nedir u galatasaray nefreti
    + Devamını Oku
(1 / 2)
Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. İMKB hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir. İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2011 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz
Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98