Ali bey...

Adalet evrenin ruhudur.. Hakemler listesinde Ali Palabıyık'ın ismi hala orada duracak mı, bilinmez.! Sevginin kurduğu futbolu, futbolun adaleti devam ettirir.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ali bey... yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Misafir 01 Şubat 2018 09:28 hadi ordan fenerin uşağı

    CEVAP YAZ 5 0
  • Misafir 31 Ocak 2018 20:10 maclara ne kadar objektif baktiginiz belli,bazi takimlara olan önyargili oldugunuz yapmis oldugunuz yorumdan belli.keske genelleme alsaydiniz iki takimla örnek verip es gecmeyeydiniz

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 31 Ocak 2018 18:26 Ali Palabiyik'in fenere hizmetlerinden en son ornekler: FB 2 BJK 1; Fenere 3 puan getiren 2 penalti FB-TS -2-2: fenere 1 puan getiren hayati penalti Bursa-FB 0-1. fenere 3 puan getiren penalti ve daha nice nimetler.

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 31 Ocak 2018 17:50 Ali Palabiyik verdigi penaltilarla FBye hayati puanlar kazandiran bir hakem ve bu yuzden ceza verilmis kisa sure. Hakem elestirirken bir maca endeksli olunmamali. Boyle yorumlar FB camiasina serefle hizmet eden bir hakemenin ancak kaybedilmesine yol acar. Palabiyik'in gitmesi GS icin iyi olur. Bu acidan Hakan beye benden de tebrik!!

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 31 Ocak 2018 16:20 Sayin Hakan Bey, tam ve sapina kadar Fenerbahçe'lisiniz, tebrikler. Ke$ke FB lehine yapilan hakem hatalarini, FB maçi kurtarsin diye 5-6-7 dk uzatmalarda da ayni laflari söyleyebilseydiniz. Ke$ke, rakip takim taraftarina, FB stadinda çürük yumurta, sidik torbasi atildiginda da ayni $eyleri söyleyebilseydiniz. O zaman bravo derdim.

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 31 Ocak 2018 15:18 Keşke biraz da bunlardan Beşiktaş maçından sonra bahsetseydin. FB attığı gol öncesi korner olmadığını, Fernandau ya kırmızı kart göstermediğini.

    CEVAP YAZ 6 4
  • Misafir 31 Ocak 2018 15:05 SENİ OKUDUĞUM İÇİN ÜZÜLDÜM. FB İLE ALAKALI POZİSYONLARI YAZARKEN TS İLE ALAKALI OLMAYAN KORNER VE FB GOLÜ,ABDULKADİRE ATILAN TEKME VE KIRMIZI KART.. BUNLARIDA YAZSAN EYVALLAH. ÇAPSIZ YAZAR...

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 31 Ocak 2018 14:53 sen kimin yalakasısın onu bilelim

    CEVAP YAZ 5 1

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro