Ali Koç gönlündeki ismi vererek söyledi! Ersun Yanal işi doğru mu?

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç'un Bordum'da Ersun Yanal ile görüştüğü iddia edilmişti. Koç, yeni sportif direktör Damien Comolli'nin imza töreninde teknik direktör konusuna açıklık getirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ali Koç gönlündeki ismi vererek söyledi! Ersun Yanal işi doğru mu? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • Misafir 14 Haziran 2018 16:37 Zor günlerde zor şartlarda bütün olumsuzluklara rağmen AYKUT KOCAMAN KOCAMAN duruşu ile FENERBAHÇEYE EN GÜZEL HİZMETİ ve elindeki malzeme ile alınabilecek en büyük başarıyı yakalatmıştır takımımıza.GS maçındaki penaltılardan biri verilse, kayseri ve osmanlı maçlarının son dakikalarındaki çok acemice yenen goller yenmese daha güzel ve daha büyük başarı gelebilirdi. Yeni yapılanma aşamasında olan takımımıza en büyük katkı yine KOCAMANLA OLUR.SAYIN BAŞKAN AYKUT HOCA İLE DEVAM EDELİM.GELECEK 5 YILA FENERBAHÇE MÜHRÜNÜ VURALIM.(TORRENO EMREYİ GÖNDERMESEYDİ GEÇEN ZAMANDA EN AZ BİR ŞAMPİYONLUKTA OLACAKTI.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 14 Haziran 2018 10:41 Adamım kararını ver...Aykutu istiyormusun,istemiyormusun😁arar ver by misafir....

    CEVAP YAZ 0 0
  • adam 14 Haziran 2018 08:51 atmayın gerçek fb li Aykuttan vazgeçmez

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 14 Haziran 2018 11:49 ben fb liyim ve Aykut'u istemiyorum. nasıl olacak şimdi ?

    0 0
  • Misafir 14 Haziran 2018 02:14 Çoğu taraftarı saydınız mı? Nasıl yazıyorsunuz merak ediyorum. Eğer gerçekçi düşünürseniz Kocaman ideal, başkası macera olur. Koç'un önemli kararı, heyecana kapılıp Kocamandan vaz mı geçecek, realiteyi görüp aklın younu mu tutacak. Geçmişi Aklın yolunu gösteriyor. Seçimlerdeki akıl devam ederse büyük ihtimalle Kocaman devam eder ve önümüzdeki yıl FB büyük ihtimalle şampiyon olur. Çünkü şimdiye kadar Kocaman takımın yanında Yıldırım ile de uğraşıyordu.

    CEVAP YAZ 4 1
  • GAASSARAYLI 14 Haziran 2018 01:11 F7 liler artık aziz yok dolayısıyla şikeyi zor yaparsınız aykut hocalığı ve kadrosuyla mı aldı okadar puanı inşallah devam edersiniz aykutla

    CEVAP YAZ 2 1
  • konuk erol 14 Haziran 2018 00:14 Geçen yıl ki kadroyla son ana kadar yarışa devam etti.Bütün spor adamları topal-souza olmaz diyordu.Ancak yenen saçma sapan golleri görünce adam napsın.Mecbur bu ikiliye kaldı.O kadar kötü bir savunma vardı ki 2-0, 3-0'lık maçlarda bile diken üstündeydik.Bence Aykut hocayla devam, ama defansa iyi iki transfer şart.Tabi kaleciyi de unutmamalı.Ancak o zaman takım hücum futbolu oynar.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 13 Haziran 2018 23:16 AYKUT MAÇIN SEKSEN DAKİKA YANLIŞ OYNATIR SON ON DAKİKA DOĞRU OYNATIR YANİ HÜCUM OYNATIR SON SEKİZ HAFTA ŞAMPİYONLUK GİTTİKTEN SONRA BİRAZ HÜCÜMA DÖNDÜ İKİNCİLİK GELDİ YATAY FUTBOL OYNATAN ADAMDAN BAŞARI GELMEZ HALA BUNU KULÜBE ÖGRETEMEDİM

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 13 Haziran 2018 22:43 aykut iyi insan ama futbol anlayışı kendi gibi değil kalırsa yandık yine sahaDA TOPAL SOUZA ATIF DİRAR OYNAR STAD ALTI HAFTA SONRA BOŞALIR SEYİRCİ İSTİFA DİYE BAĞIRIR YENİ OYUNCULAR KULÜBEDE OTURUR ÇÜNKÜ AYKUT DEFANSÇI BİR HOCA VİZYONU YOK BAŞARI İMKANSIZ ZİKO GİBİ HOCA LAZIM

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 13 Haziran 2018 22:32 geçen sezon bizi uyuz etti ama,oturtmaya çalıştığı ve bütün karşı entrikalara rağmen takımı şamp. ligine taşımayı başardı ve bu sene sistemine uygun takviyelerle karşısında hiçbir takımın duramayacağı bir sistem takımı oluşturması muhtemel tek adam aykuttur bence...hiç te sevmem kendisi ama gerçek bu!

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 13 Haziran 2018 22:29 Geçen sezon tiyatrocu şenolu,entrikacı cinconu,sistematik olarak maçlarımızı katleden hakemleri, Pravakatör medyayı karşısına alıp ta bir tek AYKUT KOCAMAN SAVAŞTI..palavracı aziz ancak salladı ama gelen saldırılara karşı tek kelime etmedi bile

    CEVAP YAZ 1 1
  • Hasancan 13 Haziran 2018 22:09 Aykut la devam edilmeli, başka macera aranmamalı. Avrupa liginde yarı final oynandı. Finali hakem engelledi. 25 yıl sonra aykutla kupa alındi. Bu kadroyla ikincilik basarıdır. Ne yani Morinho yu mu alacaksınız.

    CEVAP YAZ 0 13
  • Misafir 13 Haziran 2018 19:33 sayın başkanım, KOCAMAN'LA devam edelim.

    CEVAP YAZ 2 1
  • murat tekin 13 Haziran 2018 19:24 ali koç önce hava attın şimdi havanı alacan devamm aykutla devam....

    CEVAP YAZ 1 1
  • 1990 13 Haziran 2018 18:50 aykut kocaman kalırsa fenerbahçeyi bırakırım galatasaraya geçerim nokta

    CEVAP YAZ 1 2
  • Cim Bom Aziz 13 Haziran 2018 17:37 Hadi Hayirlisi ***** Yildizimiz.Nokta

    CEVAP YAZ 3 2
  • Balaban Beyi 13 Haziran 2018 17:14 Aykut İYİ BİR FENERBAHÇELİ ve EFENDİ BİR İNSANDIR... Yerli hoca olacaksa ondan iyisi yoktur...

    CEVAP YAZ 3 6
  • k.k.k 13 Haziran 2018 17:12 Çünkü oynattığı futboldan dolayı istemiyoruz. Aykut ile FB taraftarının arasında hiçbir sorun yoktur. Bizler bir Zico'nun bir de Ersun Hoca'nın oynattığı futbolu seviyor ve izlemek istiyoruz. Bunu Aykut Kocaman'ın verebileceğine inanmmıyoruz.Çünkü görünen köy klavuz istemiyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Haziran 2018 16:43 Aykut, FB tarihinin en vasat elemanidir. kendisi TD degildir, almanyada ücüncü ligdeki takimin Teknik Direktörürün yardimcisi olur ancak.

    CEVAP YAZ 7 1
  • Misafir 13 Haziran 2018 16:05 Aykut, FB tarihinin en vasat kadrosu ile başarılı oldu.

    CEVAP YAZ 0 21
  • Misafir 13 Haziran 2018 18:31 Bu yoruma imzamı atarım...Yaşım 42 fenerbahçenin hatırladığım en kötü birkaç kadrosundan biri ile şampiyonluğu son haftaya taşıdı ve türkiye kupasını finalde kaçırdı...3 Temmuz sonrası dağılan takımı toparlayıp uefada yarı final oynatanda bu adamdı...Bence hiç riske girilmemeli yeni takvilerle hoca değişmeden devam edilmeli...

    0 0
  • Misafir 13 Haziran 2018 18:37 Aykut fenerbahçe tarihinin en kötü kadrolarından biriyle şampiyonluğu son haftaya taşıdı, kupada finalde kaçtı...3 temmuz sonrası dağılan takımı toparlayıp uefada yarı final oynatanda Aykut hocaydı...Bence yeni hoca ile riske girilmememli buvac falan ama jorge jesus gibi elindeki malzemeyi çok iyi kullanabilen kaliteli bir yabancı TD olursa özlenen fener geri döner...

    0 1

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro