Avrupa Şampiyonu’na paspas yaptırıyorlar! Soruşturma başlatıldı

Olimpiyat 3.'sü, Dünya 2.'si, Avrupa Şampiyonu İşitme Engelli Milli Güreşçi Seyfullah Karadeniz'in yerleri paspaslayarak milli takıma hazırlanması görenleri şaşırttı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Avrupa Şampiyonu’na paspas yaptırıyorlar! Soruşturma başlatıldı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • k.k.k 25 Ocak 2018 10:34 İşte sporu yönetenlerin, spor anlayışı. Eğitimsiz, cahil, profesyonel düşünmeyen, psikolojisi sağlam olmayan hocalara emanet edilirse sporcular, olacağı budur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir çankırı 11 Ocak 2018 14:36 o valinin o zaman orada ne işi var diye sormazlarmı adama

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Ocak 2018 14:35 o valinin oraada ne işi var

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Ocak 2018 14:13 Yazık bu ülkenin değerlerine

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Ocak 2018 09:38 ORADAKİ SPORUN BAŞI OLAN İL MÜDÜRÜNÜN SPORDAN SPORCUDAN NE KADAR ANLADIĞININ GÖSTERGESİDİR ESKİ SPOR BAKANI SUAT KILIÇ DÖNEMİMDE ATANAN FETÖCÜ İL MÜDÜRLERİNİ GÖZDEN GEÇİRMEKTE GÖREVDEN ALMAKTA ÇOK GEÇ KALMIŞTIR ORTAYA ÇIKAN SONUÇTA BUDUR

    CEVAP YAZ 0 1
  • serhat 11 Ocak 2018 09:01 Paspas işi ayıp bir iş değil ama böyle bir yeteneği böyle bir işte çalıştırmak ayıp yani.

    CEVAP YAZ 5 2
  • murad 11 Ocak 2018 09:00 Şu değerlere sahip çıkalım ya. İnsan üzülüyor..

    CEVAP YAZ 0 1
  • Taraftar 11 Ocak 2018 08:32 Maalesef bizim ülkenin gerçeği adam kayırma torpil adaletsizlik. spor nasıl gelişir bunlar varken madalya alır almaz ama milli sporcu devletin sahip çıkıp el üstünde tutması gerekirken reva görülene bakın bu ayıp devletin ayıbıdır ama devlet önemser mi hiç sanmam yandaş olacak yalaka olacak torpil olacak o zaman işte sahip çıkar bu devlet

    CEVAP YAZ 2 3
  • Deli kurt 11 Ocak 2018 08:21 Yorum yapan arkadaşlar vazife onuru ne demek bayrak ne demek vatan ne demek bilmeden alakasız yorum yapıyorlar. Bunun ayıp olmadığını söyleyen kişi kendiside paspas yapıyormu acaba.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 11 Ocak 2018 08:18 ONDAN SONRA DA NEDEN YABANCI SINIRLAMASI YOK? NEDEN TAMAMI YABANCI? DİYE SORMASIN KİMSE BEYLER. TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ AYAKLAR ALTINA ALINIYOR. BU KABUL EDİLEMEZ BİR DURUM.

    CEVAP YAZ 5 0
  • Misafir 11 Ocak 2018 06:57 Bizim kurumda paspas atanlar bu haberi okumaz inşallah.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 11 Ocak 2018 01:54 Iyide paspas atmak ayip bir meslekmi?

    CEVAP YAZ 3 9
  • HÜLYA YILMAZ 10 Ocak 2018 21:11 GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI BÜNYESİNE KPB PUANI İLE MÜLAKAT VE ÖZEL YETENEKLE ALINAN SPOR EĞİTİM UZMANLARI NA ACIYORUM, ADAMLAR HALEN SÖZLEŞMELİ OLARAK ÇALIŞIYORLAR,DÜNKÜ TAŞERONLARA BİLE KADRO VERİLİYOR.

    CEVAP YAZ 0 3
  • TRABZONLU !!!!!!!!! 10 Ocak 2018 21:05 Yahu ne yapsinlar kasa,da para yok hepsini fatih terim ve ekiplerine harcadilar adamlar Türk futbol,una cigir actirtti mecburen paralar oralara aktarildi !!!!!!!!

    CEVAP YAZ 8 2
  • bunların sözcüsü reis 10 Ocak 2018 20:57 torpilli vasıfsız insanların kadrolaşıması ile devrecilik yapılması onur kırıcı bir durum

    CEVAP YAZ 2 1
  • Tufan ayvalık 10 Ocak 2018 19:46 Bu işler temenliğile olmuyor hemem icraat ve eylem ile bu vasfı olan sporcumuzun başında amir yönetiçi her ne ot sa bunlar bunların hakkında gereken yapılmalı öyle yapılmalı ki örnek olsun kamuoyuna anında bilgi verirsin demek bu denyolar seyfullah karşısında ezik ve ko mpleskli sn cumhurbaşkanımız ayrıca cezalarını verir

    CEVAP YAZ 4 0
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro