Aykut Kocaman'dan Van Persie ve Ozan Tufan açıklaması

Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman Antalya kampında düzenlediği basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Tecrübeli teknik adam Ozan Tufan'ın ardından van Persie'nin de takımdan ayrılacağını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Aykut Kocaman'dan Van Persie ve Ozan Tufan açıklaması haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 13 Ocak 2018 02:28 eğer transfer olmazsa 3. yada 4. bitiririz aykut hoca bjk almaya başladı vida larin gs emre moru alacak diyorlar başakşehir ardayı alıyor rıza çalımbay hoca kesin ts ye 2 transfer var dedi ama fb yok artık mayısta aziz başkanı kesin gider çünkü kadro yeterli değil hiç değil yeterli diyende kendini kandırır transfer yapılmazsa gerekli yere lig bitince kadronun yeterlimi değilmi olduğu ortaya çıkar

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 12 Ocak 2018 16:27 Valla sizde aytuk ve avize olduktan sonra diğer takımlar transfer yapmasada olur. Şu halinize bakın rakip taraftarım ama üzülüyorum inanın benim gibi çok taraftar var ve bu senede 1.lik 3 takım arasında gececek ama siz olmayacaksınız.Görünen köye kılavuz arıyorsunuz.Hiç bir oyuncunuz teknik ekipte dahil rakip bir takımın kadrosunda sahada yer alamaz malesef acı ama gerçek.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 12 Ocak 2018 16:27 Valla sizde aytuk ve avize olduktan sonra diğer takımlar transfer yapmasada olur. Şu halinize bakın rakip taraftarım ama üzülüyorum inanın benim gibi çok taraftar var ve bu senede 1.lik 3 takım arasında gececek ama siz olmayacaksınız.Görünen köye kılavuz arıyorsunuz.Hiç bir oyuncunuz teknik ekipte dahil rakip bir takımın kadrosunda sahada yer alamaz malesef acı ama gerçek.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 12 Ocak 2018 16:08 HALEN DAHA MASAL ANLATIYORSUN AYKUT SOL BEK SAĞ BEK ORTA SAHAN OYUNCU ALMADIN HASAN ALİ ŞENERLE BU İŞ OLMADIĞINI HERKES GÖRÜYOR AMA SEN HALEN MASAL ANLATIYORSUN BU SEZON SON ŞANSINIZ SİZİN VE YÖNETİMİN

    CEVAP YAZ 2 1
  • DOĞRUSÖZ 12 Ocak 2018 15:53 Eyy Aykut Hoca!!! Takımdabir sol kanat ve adam gibi bir golcüye ihtiyacın olduğunu sen de biliyorsun ama Başkandan korkuna açıkça söyleyemiyorsun.Sezonun ilk yarısında kaybedilen puanların yarısını kaybetseniz şampiyon olamazsınız. Rakiplerin eksiği yokken transfer arayışında siz taraftarı uyutmaya çalışın... Yazık ettiniz koca kulübü oyuncağa çevirdiniz.

    CEVAP YAZ 3 1
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro