Başakşehir isyan etti: Yeni sezona çıkmayız!

Başakşehir Başkanı Göksel Gümüşdağ, video hakemin uygulamasının gelmemesi halinde yeni sezonda lige başlamayacaklarını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başakşehir isyan etti: Yeni sezona çıkmayız! haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • dsds 21 Mart 2017 09:40 Çıkarsanız adam değilsiniz..sanki yıllardır bu ligde şampiyonluğa oynuyormuş da hep hakları yenmiş gibi konusuyo..ulan yıllardır Beşiktaşımın hakkı yendi, ne penaltıları verilmedi, ne kumpaslar döndü de şerefli ikincilik diye bir kavrama sebep oldu..bir kere Beşiktaş ligi tehdit etti mi?Etmedi çünkü Türk sporu Beşiktaşın önceliğidir..ama bu işler fb'ye olunca hemen ligden çekiliriz ağızları ile federasyonlar baskılandı..başakşehir başkanı şuan aziz den daha farklı bir duruş sergilemedi maalesef..Sonuç olarak; bu uygulama yürürlüğe girecekse demokratik yöntemlerle girmeli, birilerinin bu şekildeki tehditleri ile değil..

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 21 Mart 2017 00:18 Şike çetesinin bir yüzsüzü de kendileri olurlar...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Mart 2017 17:24 Gecen hafta konyaya 3 tane attığınızda sesın cıkmıyordu kelepurten macları alınca ıyı bır hakem hatasıyla puan kaybedınce yenı sezona cıkmak dıyorsunuz futbolcu sayısı kadar taraftarı olmayan takımın bu lıgde ısı ne vereceğiniz karar kımseyı uzmez bılakıs mutlu eder sayın baskan.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 20 Mart 2017 11:18 GS ye ofsayttan gol atıp kupadan eleyince niye önümüzdeki sezon video hakemliği gelmezse sahaya çıkmayız demiyordun?

    CEVAP YAZ 0 5
  • İYİ OLUR 20 Mart 2017 11:51 AZİZ BEYİN DE AĞLAMALARI SONA ERER BELKİ,PARDON BAHANELERİ!!

    CEVAP YAZ 1 1
  • vaner 20 Mart 2017 12:36 Siz çıkmazsanız liğ çöker.Milyonlarca taraftarınız sokaklara dökülür..!! Yandaş ve yalaka Gümüşdağ sırtını iktidara dayamışsın buralara geldin.Her hafta kırmızı ve sarı kartların verilmiyor. Milleti sen körmü zannediyorsun.Emre her hafta kart görmeden geldi.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 20 Mart 2017 13:25 isabetli olur. siyaset biraz olsun elini futboldan çekmiş olur.

    CEVAP YAZ 0 2
  • objektif 20 Mart 2017 14:36 Türk futbolu siz olmasanız ne kaybeder? Bir düşünelim.. Bence kayıptan ziyade artıya geçer.. Yüz binlerce, Milyonlarca taraftarı olan, sırtını belediyelere değil taraftarına dayamış takımlar olmalı bu ligde.. Çıkmazsanız inanın çok seviniriz!

    CEVAP YAZ 0 4
  • erolk 20 Mart 2017 13:28 Beşiktaş maçında gösterilen kaleciye müdahale adı altında ki ikinci sarı kart, sizin maçta gösterilmedi, ne iş?. Buna da bir şeyler söylemelisiniz.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 20 Mart 2017 13:30 çıkmazlarmış çıkmasınlar dünkü maçta adaboyerin hareketinde hakem faul verdi, akşam maçta abubakar aynı hareketi yapınca sarı kart ikinci karttan kırmızı kart, ondan sonra hakemden şikayet ederler hakemlerin kimleri koruduğu ortada

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 20 Mart 2017 13:06 zamanında fenev başkanıda dedi ama çıktılar elleri meçbur

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Mart 2017 10:55 Seyircisiz takımı şampiyon yapmazlar.

    CEVAP YAZ 2 0
  • tartışılmalı 20 Mart 2017 11:49 Bu ligde takımların hepsi zaman içinde ne hksızlıklara uğradı ne penaltıları verilmedi ne yanlış bayraklar kalktı aslında tam bir protesto yapılmalı Başakşehiri kutluyorum.ben BJK lıyım ama Başakşehir şampiyon olursa gönülden kutlayacağım.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 20 Mart 2017 10:55 birazda sen ağla bakalım

    CEVAP YAZ 3 2
  • OSMANLI 20 Mart 2017 12:27 DAHA ÖNCE KAZANDIĞINIZ HAKSIZ PUANLARA SAYIN ERDOĞAN DESTEKLİ TAKIM

    CEVAP YAZ 0 3
  • vaner 20 Mart 2017 12:36 Siz çıkmazsanız liğ çöker.Milyonlarca taraftarınız sokaklara dökülür..!! Yandaş ve yalaka Gümüşdağ sırtını iktidara dayamışsın buralara geldin.Her hafta kırmızı ve sarı kartların verilmiyor. Milleti sen körmü zannediyorsun.Emre her hafta kart görmeden geldi.

    CEVAP YAZ 0 5
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro