Beşiktaş Lyon maçı golleri ve geniş özeti

UEFA Avrupa Ligi çeyrek finalinde ilk maçı 2-1 kaybeden Beşiktaş Lyon maçında üzdü. Beşiktaş Lyon maçı özeti ve golleri internetspor.com tarafından derlendi. İşte Lyon Beşiktaş maçının geniş özeti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Beşiktaş Lyon maçı golleri ve geniş özeti haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • cenk 21 Nisan 2017 17:13 Birileri Tosiç'e geri pası vrilir gibi penaltı atılmayacağını öğreteli!.. Mitroviç'e gelince ... Bu adam sanki önceleri güreş veya halterci imiş de sonradan futbolcu olmuş gibi görünüyor ! Hangi özelliğinden dolayı Beşiktaşa alındı çok merak ediyorum?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Nisan 2017 11:25 çakma fenerli gelmiş yorum yazıyor ekici transferine taş koyan bir takımı niye tutuyorsun ki çakma fenerbahçeli seni gökhan ve caneride aldılar üstelik elenecek bu akşam bjk takımı

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 20 Nisan 2017 21:47 Yüzde 53 HAYIR diyor!___________________________ Arenada Yüzde Yüz.................Gerçek Referandum Sonuçlarını Dünya Biliyor!............

    CEVAP YAZ 1 0
  • çArşı 20 Nisan 2017 21:49 çArşı SAHTEKARLARI SEVMEZ!...................

    CEVAP YAZ 1 0
  • çArşı 20 Nisan 2017 21:49 Hayat Bazen Tatlıdır 'Maç daha yeni başlıyor Oy ve Ötesi referandum raporunu açıkladı: 2 bin 397 sandıkta seçmenden fazla oy çıktı....... Her Yer Gezi Olacak!

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 20 Nisan 2017 21:55 Arena'da hayır yüzde yüz..........................

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 20 Nisan 2017 22:10 HER YER TAKSİM HER YER DİRENİŞ

    CEVAP YAZ 1 0
  • Çarşı 20 Nisan 2017 22:11 SIK BAKALIM SIK BAKALIM BiBER GAZI SIK BAKALIM ....

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 00:32 işsiz sayısının 7 milyon 109 bine ulaştığı Türkiye'de İşsizlik can alıyor: Kendini asan işçinin cebinden 'işsizlik intiharı' notu çıktı!

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 21 Nisan 2017 00:56 son dakika beşiktaşlılar uefa kupasını almışınız mehmet ekicide bjk daymış kapa bildirim var

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 21 Nisan 2017 01:12 Halkı Narkozlamak Uyutmak için Ya islam ya da ayak topu.........Allllllllllllllah Dersin Gooooooooooooool dersin Vatan Kurtulur!!

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 07:05 şenol güneş istifa....................

    CEVAP YAZ 0 1
  • meliha 21 Nisan 2017 13:06 ellerinden geleni yaptılar hepsini kutluyorum ne yapalım top yuvarlaktır bunu unutmayın hiç değilse bizim Avrupalılardan daha medeni ve misafirperver olduğumuzu herkese gösterdik ahlaksız olan utansın

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Nisan 2017 21:49 Haydi Beşiktaşım,yen şu Fransızları,sonra da inşallah Ajax çıkar,ondan da ülkemize yapılanların intikamını alırsın,bir Fenerli olarak İsrail,yunan ve Fransızın takımlarını tutanları kınıyorum.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Nisan 2017 21:46 Ekici transferini engelleyen Beşiktaşı niye tutayım diyen genç,seni tanıyorum sen formayı giydiği halde Mehmet topuz transferinde sevinen ve amed maçında gol atınca TOPUZ diye bağıran maratonun ortasında oturan uzun saçlı kişisin,tutma Beşiktaşı zaten lazım değilsin,sen israilin,yunanın,fransızın takımlarını tut,hollandalının takımlarını tutmaya da hazırlan,Ajax çıkarsa gelecek turda.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Kemal Akalp 21 Nisan 2017 01:50 Beşiktaşa çok yazık oldu,ama Şenol Hocanında hatası vardı Gökhan ve Oğuzhan çok aksadılar 70.Dk.sonra Oğuzhanın yerine Tolgayı Gökhanın yerine de Beck alabilirdi,Cenk ikili mücadeleleri devamlı kaybetti onun yerine Gökhan İnleri alıp ,Babel i ortaya çekmesi lazımdı.Şenol hocanın takıma mutlaka ilk müdahaleyi öğretmesi lazım Beck dışında bütün hepsi bu konuda yetersiz.Penaltılarda elenmek çok üzücü ama Liyon da iyi bir takım,İnşallah bu hataları en aza indirirse BJK. seneye daha başarılı olurlar Talisca nın tutulması Şart.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 01:39 UEFAda fenerli Erzik ten sonra BJKli Yardimci gelmis ve hakem komitesine BJK lehine ve Lyon aleyhine hakemler verdirmis. 2 macta Lyonun butun maclarini kaybettigi hakemlerele oynandi ama BJK bu sanstan faydalanamadi. Sans iste

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 00:55 çok iyi oldu son dakika uefa kupası beşiktaşta ekicide bjk da kapa bildirim var

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 00:54 beşiktaşllar uefa kupanız çok eyimiş uefa kupası beşiktaşta son dakika

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 00:53 son dakika uefa kupası beşiktaşta ne güzel aldı yaw bjk kupayı

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 00:53 çok iyi oldu goooollllllll top filelerle buşultu lyonun golüüüüü

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 00:52 zuh haaaa uefa kupası beşiktaşta kapa açıklama varmış

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 00:52 son dakika uefa kupası beşiktaşta kapa açıklama var zuhhhhh haaaaa

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Nisan 2017 11:41 vurduğun gol olsun lyon elersiniz bu bjk yı inşallah gerçek fenerbahçeli bjk yı tutmaz oyun kurucu ihtiyacımız varken ekici transferini engelleyen bjk kaçış yok bugün elenme günüdür

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 20 Nisan 2017 21:45 Her Yer İzmir Her Yer Gezi...........İzmir’in dağlarında çiçekler açar Altın güneş orda sırmalar saçar Bozulmuş düşmanlar yel gibi kaçar Yaşa Mustafa Kemal Paşa yaşa Adın yazılacak mücevher taşa

    CEVAP YAZ 0 0
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro