Derbideki bu görüntü Galatasaray'ın başını yakacak!

Fenerbahçe'nin Galatasaray'ı 1-0 mağlup ettiği maç sırasında Fenerbahçe kalecisi Volkan Demirel'e tribünlerden fırlatılan telefon görüntülere böyle takıldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Derbideki bu görüntü Galatasaray'ın başını yakacak! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • A 26 Nisan 2017 11:25 DEVLET İSTEDİĞİ HERŞEYİ YAPAR

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Nisan 2017 10:53 Bu nasıl bir resim analizi? Telefonu bu adam atmıyor...Görmüyor musunuz,sağ gerisinden geliyor... Hiç yoktan adamı suçlu ilan ediyorsunuz! Ayrıca diyelim gerçek suçlu bulundu...Devlet ne yapacak? Koskoca bir hiç...Adamı 6 ay içeri tıkabiliyor musun? En az 5000 t para cezası verebiliyor musun? Ömür boyu futbol maçlarına girmesine engel olabiliyor musun? Bunu yapacak bir devlet var mı?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 26 Nisan 2017 10:06 bir galatasaraylıydım ama fetö bağlantısını duyunca şok oldum. son toplantılarında fetöcüleri ihraç yerine, kovmamalarıve arkaçıkılması , bir takımın sonunnun geldiğidir. galatasary ,eyer, fetöden temizlenip en üsten alta kadar bütün fetöcüler kovulmalı yoksa bu klup bir terör yuvası olur.şuanda gsden nefret ediyoruz.yaşasın beşiktaş çarşı hainlere karşı

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 26 Nisan 2017 09:21 KRASİÇ’İN VOLKAN DEMİREL İÇİN SÖYLEDİKLERİ……….Fenerbahçe'de Volkan Demirel'i tanımalısınız. Ona idmanda gol atabilmek mucize gibi bir şeydi. Eğer istese Barcelona ya da Real Madrid'in kalesini koruyabilirdi. Ama o İstanbul'da efsane olmayı tercih etti." GAZETEOKU BU HABERİ HAZMEDEMEDİ GALİBA İÇLERİNE OTURDU BU HABER

    CEVAP YAZ 2 9

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro