Diyarbakırspor için yapılan stat Amedspor'a kaldı

Diyarbakırspor için yapımına başlanan 33 bin kapasiteli stat hizmete açılma aşamasına geldi. Ancak bu süreçte Diyarbakır ekibi 2. Amatör Küme’ye kadar düştü.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Diyarbakırspor için yapılan stat Amedspor'a kaldı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Ali baba 12 Şubat 2018 12:53 En cok amedime yakisir

    CEVAP YAZ 3 16
  • Misafir 08 Şubat 2018 18:38 Yaw keske diyarbekirsporda kalaydi

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 09 Şubat 2018 15:08 aynen ya daha iyi olurdu

    0 0
  • Misafir 07 Şubat 2018 21:42 Amed e yakışır bir stat

    CEVAP YAZ 6 0
  • Misafir 07 Şubat 2018 19:24 Adını Yasin Börü stadı koysunlar.Türk devletine bu yakışır.

    CEVAP YAZ 6 17
  • Misafir 07 Şubat 2018 18:54 Spor dostluktur kardeşliktir beyler...hepimiz kardeşiz bu öfke ne diye...

    CEVAP YAZ 8 2
  • Yozgatlı m tufan 07 Şubat 2018 18:29 Haram olsun inşallah altında kalirsiniz

    CEVAP YAZ 8 22
  • Misafir 08 Şubat 2018 16:23 Yozgat spor kacinci ligde yada varmi?

    0 1
  • sivaslı 07 Şubat 2018 18:16 yazık devletin parasına ya, adamlar hainlikden başka bişey bilmiyorki işleri güçleri nankörlük,

    CEVAP YAZ 14 37
  • Golge 07 Şubat 2018 18:07 Diyarbakirsporu cok sever gibi.... daha 10 yasindayken gittigimiz maclarda otobusumuz taslanirdi, pkk disari diye diye kufrederlerdi... stadinizi da alin defolun.. golge etmeyin baska ihsan istemez

    CEVAP YAZ 7 16
  • AMEDSPOR BU STADI KULLANMASIN 07 Şubat 2018 17:57 KAHRAMAN TÜRK ORDUSUNUN AFRİN OPERASYONU PANKARTINA TEPKİ OLARAK MAÇA ÇIKMAYI PROTESTO EDEN TAKIMIN(AMEDSPOR) TÜRK MİLLETİNİN VERGİLERİYLE DİYARBAKIRA YAPILAN STADI KULLANMASINI KESİNLİKLE PROTESTO EDİYORUM.HATTA BUNLAR LİGDEN DAHİ ATILMASI LAZIM.

    CEVAP YAZ 14 10

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android