Emre Belözoğlu: Benim kolum kesilir...

Başakşehir'in tecrübeli futbolcusu Emre Belözoğlu, Fenerbahçe'den ayrılış süreci ile ilgili çok çarpıcı açıklamalarda bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Emre Belözoğlu: Benim kolum kesilir... haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Hakkı ARAR 13 Ocak 2018 10:01 Eee Emre efendi sen önce kendini sorgulayacaksın! Seni yetiştiren, şöhret yapan GS'a madik atıp bedavaya yurt dışına gitmiş ve oradan da FB'ye geçmiştin. FB'de sürekli olarak rakip futbolculara yaptıklarını ve hakemlerin seni kollamaları FB'yi antipatik hale getirmişti. FB seni kovarak bu olumsuz imajdan kurtulmaya çalışmıştı.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 13 Ocak 2018 04:47 Emre kendini ait hissettiğin yerin dünyanın gelmiş geçmiş en büyük şikeci camiası olduğunun farkındamısın.Şike yapılmasından daha aşağılık olan şike sürecinde ve hala yaşatılanlardır.Topyekün yönetimiyle taraftarıyla gaspa hırsızlığa rezalete sahip çıkılarak şikeci hırsızlar etiketini alnına kazımış sporun utancı olmuş camia.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Aygöt 13 Ocak 2018 02:22 Şikelerin takımı şikeci

    CEVAP YAZ 0 2
  • metin 12 Ocak 2018 22:36 emre ilk bu tür davranışlar sana degil 9 sene emek vermiş alexsede gördün yapılanı bu başkanmı ne herkezle kavgalı ve ben maç ve fener hastasıydım şimdi yenildigi zaman okadar seviniyorumki aziz ayrılınca göreceksiniz türk futbolu çok güzel olacak dekonterlerde çıg gibi artar git aziz yeni dogan çocuklar fenerli olmuyor aziz adagım var senle aykut gidince

    CEVAP YAZ 2 0
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro