Emre Mor menajerinin elinde oyuncak oldu

Muzzi Özcan'ın İnter'den 5 milyon euro komisyon istemesi üzerine İtalya'ya gidemeyen Emre'nin geleceği futbolseverleri endişelendiriyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Emre Mor menajerinin elinde oyuncak oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 16 Ağustos 2017 14:08 yeter artım bu emre mordan bııkkınlık geldi ne emre miş arkadaş sanırsın messi ronaldo zaten ortada kalacak böyle giderse gelme fenere artık istemiyoruz seni 2 aydır emre mor haberleri volkan şeni geri çağırın naniyi kiralayın ama emre moru almayın bu saatten sonra çık fenerden haberlerinden istemiyoruz seni emre nani gelsin volkan şen gelsin bıktık senin bekletmenden yetti

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 16 Ağustos 2017 14:05 yeter artık bu emre mordan kusacağız hergün emre mo emre mor gelme 2 aydır beklettin feneri yönetimin yerinde olsam seni almam volkan şeni geri çağırırım naniyi kiralarım ama sen gelme artık yeter fb gibi takımı 2 ay beklettin fb ile artık anılmasın bu adam yeter artık messi sanırsın adamı

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 16 Ağustos 2017 14:04 gelme emre mor artık bıktık senin transfer haberlerinden gelme nani gelsin hatta hatta volkan şen geri gelsin ama sen gelme fenere zatende ortada kalacaksın kimseye gidemiyeceksin

    CEVAP YAZ 0 1
  • s.s 16 Ağustos 2017 14:01 5 milyon euro ? Ne yapıyor ? Sadece futbolcunun menajeri. Uçağa atlıyor görüşme yapıyor ve istediği para 5 milyon euro !!! adalet mi bu ???

    CEVAP YAZ 0 0
  • emre can 16 Ağustos 2017 11:51 adam cahil ama menjerlik yapıyor...olacağı budur...

    CEVAP YAZ 0 2
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro