Fatih Altaylı'dan çarpıcı Galatasaray iddiası

Habertürk yazarı Fatih Altaylı, spor gündemini değerlendirdi. Ve bomba bir iddiada bulundu: ‘Galatasaray’ın transfer yasağı alma ihtimali yüzde 99.9’dur’

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fatih Altaylı'dan çarpıcı Galatasaray iddiası haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Gece ve gündüz 14 Şubat 2018 13:53 Çinli başkan durup dururken gelmedi son maçı seyretmeye. Bundan sonra Çin Bon Bon dersiniz artık...Pu ha ha..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Şubat 2018 13:47 kaç yıldır züğürtlükten bahsediyorsunuz. ağlayın ağlayın dilenin sorunları aşarsınız belki...ağlama duvarı oldu gs. fatih cebinden verir diyerek sahte kahramanlar sahte imparatorlar yaptınız sonra çeşmede kebapçıda ortaya çıktı imparatorunuz. Ne güçlü lobiciliğiniz varmış be sizin...

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 13 Şubat 2018 13:45 Yıllardan beri başta Galatasaray olmak üzere basiretsiz, yeteneksiz ve de çapsız yöneticilerin elinde kalan kulüpler ne yazık ki bu hale geldi. İşin acı tarafı bu işte katkısı, etkisi ve eskilerin tabiriyle dahli olan zavallılar da ahkam kesmeye devam ediyorlar. Kimse de sizin zamanınızda ne kadar borçlandınız ve o borç katlana katlana bugün hangi rakamlara çıktı diye sormuyor. Herkes bugünkü yöneticiden hesap sorulmasını istiyor. Aslında Devletin yapacağı ne biliyor musunuz? Tüm borçları kuruş kuruş ortaya çıkartıp o çapsız yöneticilerden tahsil etmeli.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Şubat 2018 12:11 YAZIK UMARIM CEZA ALMAZLAR.. ÜÇ BEŞ KENDİNİ BİLMEZ YÜZÜNDEN TAKIMINA SÜREKLİ DESTEK OLAN TARAFTARLARI KİMSEYE ÜZMENİN HAKKI YOK.. BELKİ GS'LİLER FETÖ SAYESİNDE SADECE POLİSLERİN TUTTUĞU VAR OLDUĞU BELLİ BELİRSİZ TUTANAKLARLA UEFA YA BİZİ ŞİKAYET ETTİLER AMA YAZIK BEN FB Lİ OLARAK GS NİN CEZA ALMASINI İSTEMEM.. FUTBOLDAN BİRAZ ZEVK ALIYOR İSEK BU EZELİ REKABET VE EBEDİ DOSTLUK SAYESİNDEDİR.. GS NİN YARIŞTA OLMADIĞI BİR LİGİN FB VE DİĞER TAKIMLARA, FB NİN YARIŞTA OLMADIĞI BİR LİGİNDE GS VE DİĞER TAKIMLARA TAT VERDİĞİNİ HİÇ ZANNETMİYORUM..

    CEVAP YAZ 0 3
  • sbg 13 Şubat 2018 11:52 inşallah hepsi ceza alır

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 13 Şubat 2018 11:15 galatasaray 2.5 milyar ile en fazla borcu olan klüp

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 13 Şubat 2018 10:47 normal olarak şampiyon olamayacaklarını bilenler iş başında...kardeşim çalışın sizinde olsun...ayak oyunlarını bırakın...bence bu senede çalışan şampiyon olacak...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Şubat 2018 10:34 Madem böyle bir senaryo var bu senaryoyu yönetici olarak sizler yarattınız sizler düzelteceksiniz.Oradan felaket tellallığı yapıp ortalığı karıştırmayacaksınız.Bu takım Ülkemizin en çok taraftarına sahip takım.Öyle liseliymiş alaylıymış tartışmalarını bırakacaksınız.Gerekirse bu camia ve taraftarıyla herkes elini taşın altına sokar ve takımı düzlüğe çıkar.

    CEVAP YAZ 1 5
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro