Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinin hakemi açıklandı

Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında 19 Nisan Perşembe günü oynanacak Ziraat Türkiye Kupası Yarı Final rövanş mücadelesini Mete Kalkavan yönetecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinin hakemi açıklandı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • saki dengiz anaızı sikiyim peşiktaş 17 Nisan 2018 15:24 fenerbahçe10-0beşitaş

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 17 Nisan 2018 13:49 SiVAS"DAKi HAKEMi VERELiM Mi ??? 1:0 ÖNDE BASLARSINIZ ;)

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Nisan 2018 23:36 fenerliler hangi hakemden memnun oldularki memnun olsalar şaşardım.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 16 Nisan 2018 22:50 perşembe günü BEŞLİKTAŞıda o kara gömleğiyle sahaya çıkacak BEŞLİKTAŞlı METE KALKAVANıda sahanın yeşil çimlerinde yere serip üzerlerinden silindir çekeceğiz.

    CEVAP YAZ 1 8
  • Cim Bom Aziz 16 Nisan 2018 22:35 SikeBahce MEKTUP Yazmaya Devam Ediyor TFF,ye.Her zamanki SIKE Düsünce.Nokta

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 16 Nisan 2018 21:43 Her FB maçında mağdur olan Beşiktaş ama hala hakem edebiyatı yapıyorlar. Bılıca penaltı noktası kazma, Fırat emenike vakası, emre Belezoğlu nun atılmamaları, Negredo ofsayt değil, Caner ve Cenk penaltı net son 4 yılda aklıma gelen ve maçın sonucunu etki yapan hakem hataları ağlayın bakalım.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 16 Nisan 2018 21:05 fenerbahceliler simdiden bahaneyi hazirliyor besiktas eze eze alacak kupayi.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 16 Nisan 2018 21:05 fenerbahceliler simdiden bahaneyi hazirliyor besiktas eze eze alacak kupayi.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Akil 16 Nisan 2018 21:04 Fenerbahçe ligde şampiyona olsa, Türkiye kupasını da alsa artik azizi ve aykutu istemiyoruz

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 16 Nisan 2018 20:49 eywah fenerbahçeye şimdiden geçmiş olsun. mete kalkavan bu ülkedeki en sıkı bjk lilerdendir, yakın tanıma fırsatım olmuştu ordan biliyorum.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Cim Bom Aziz 16 Nisan 2018 20:16 Bu SikeBahceye UZAY,dan Hakem Getirmek Lazim.Inaninki Uzaydan gelen HAKEME Bile Itiraz ederler.Ne zaman kabul ederler biliyormusunuz.Orta hakem A.Yildirim,Yan Hakemler M.Uslu ,S.musturoglu .O zaman kabul ederler.

    CEVAP YAZ 4 5
  • at 16 Nisan 2018 18:35 haberi iki defa vermeye gerek yok da... fb hakemle, federasyonla zorlanacağını düşünüyoruz hala...

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 16 Nisan 2018 18:33 Aglayan taraf hep ayni... En çok ta onlar yararlaniyor hatalardan. Geçtigimiz hafta gibi mesela...

    CEVAP YAZ 1 3
  • ank kale mah 16 Nisan 2018 18:10 gelin bakalım süt oğlanın bebeleri nasıl küfür edilirmiş

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro