Fenerbahçe niye bu hallere düştü?

Sen Fenerbahçesin! Formanı, kombineni alacak taraftarına hitap edecek oyuncular almak zorundasın. Stadı dolduran taraftarına iyi maç izletmek zorundasın

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fenerbahçe niye bu hallere düştü? yazısına yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 12 Eylül 2017 21:04 dahada beter olacak inşallah şikeci hırsızlar

    CEVAP YAZ 81 5
  • Misafir 12 Eylül 2017 21:37 Acaba şike rezilliğinin günahları olabilirmi.

    CEVAP YAZ 6 4
  • MISA FIR 15 Eylül 2017 01:59 KÖTÜ GIDISIN SEBEBI BASTA AZIZ YILDIRIM VE YÖNETIMDIR.AZIZ YILDIRIM FENERBAHCENIN ICINE SIZMIS BIR CASUS OLSA ANCAK BÖYLE YÖNETIR.NE ZAMAN PARLAYAN BIR FUTBOLCU OLSA GÖNDERIYOR,NE ZAMAN IYI BIR SAMPIYON OLAN HOCA GELSE GÖNDERIYOR,NE ZAMAN YÖNETICILERDEN BIRSEYLER YAPMAK ISTEYEN OLSA GÖNDERIYOR.BÜTÜN BUNLARIN BASKA ANLAMI VARMIDIR.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 12 Eylül 2017 21:32 KENDİLERİ ŞİKE YAPIP,FENERE ŞİKE İFTİRASI YAPAN, KOMPLOCU FETÖ İŞBİRLİKÇİLERİNİN,MAŞALARININ ALLAH BELASINI VERSİN. ADAMLAR SANKİ HİÇBİRŞEY YOKMUŞ GİBİ PİŞMİŞ KELLE GİBİLER VALLA!

    CEVAP YAZ 1 42
  • Misafir 13 Eylül 2017 15:00 bu fb düşmanları asıl bir karakter ya! şecerelerini bir araştırsınlar bakalım hangi papaza çıkıyor mutlaka bulsunlar. da biz fb düşmanıyız, falan papazın torunuyuz desinler.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 13 Eylül 2017 07:32 şike yapmak iyi bir şey değildir. bu böyle biline...

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 12 Eylül 2017 21:56 " SiKEYi AKLAYINCA HERSEY TEMiZLENiR SANDILAR" SiKE YAPMADAN BU TAKIMDAN BiR HALT OLMAZ. TSCHÜSS

    CEVAP YAZ 5 1
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro