Fenerbahçe - Real Madrid / Euroleague maçı sonucu

Tarihinde 3. kez Euroleague Final Four'una kalan Fenerbahçe, Real Madrid'i yendi, finalde Olimpiakos'un rakibi oldu. Maçın başından sonuna kadar skor üstünlüğünü bırakmayan Sarı-Lacivertliler, İspanyol ekibini 84-75 mağlup etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fenerbahçe - Real Madrid / Euroleague maçı sonucu haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Misafir 20 Mayıs 2017 13:13 inşallah kupa bizim.emeğinize sağlık....

    CEVAP YAZ 0 1
  • Hakkı ARAR 20 Mayıs 2017 10:20 Takım içinde tek Türk oynatmamış olsa da Türkiye'yi temsil ettiğinden FB'yi tebrik ediyorum.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Mayıs 2017 08:18 izmirin işgalinde büyük türk milletinin afasıyla beraber denize döktüğü yunanı pazar günü yine denize dökecek şanlı fenerim başarılar

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Mayıs 2017 06:26 bir gs li olarak kalbim fenerden yana, ama olympiakos kadrosu yunan dolu. fenerin ilk beşinde türk yok. 2 tane türk basketbolcumuz olsaydı daha da iyi olacaktı. başarılar...............

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Mayıs 2017 05:32 THYnin finanse ettigi bu ligde cok buyuk entrikalar donuyor. CSKA kasten Olimpiyakos a maglup ettirildi. Daha zayif olan bu takim fenere yem olarak hazirlandi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Mayıs 2017 23:54 Ben Beşiktaşlı olarak Teog mağduru Fenerli gencin olypiyakosu tutması gibi Yunanlıları tutmayacağım,ben bir Türk olarak Fener'i tutacağım,hadi fener al getir kupayı ülkemize,eze eze yen Yunan takımını,Teog kurbanı genç,sende bundan sonra İsrailli,Yunanlı Fransız olma anladın,

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 19 Mayıs 2017 18:18 SAKIN TÜRÜN GÜCÜ DiYE MASAL ANLATMAYIN" Fenerbahçe: Udoh Melih Antic Bogdanovic Bennett Sloukas Nunnally Vesely Kalinic Dixon Ahmet Datome

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 19 Mayıs 2017 15:39 bit tek yerli isim okudum FANATiK gazetesinde? Türkün gücüyle hic bir ALAKASI yok bunun ,KANDIRMAYIN milleti. CANAKKALE ruhuna fatiha !!!

    CEVAP YAZ 2 0
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro