Fenerbahçe'de ağır kayıp! Pereira ve Terraneo'nun kazığına bakın

Fenerbahçe Futbol Takımı, 2015 yılında teknik direktör Pereria ile sportif direktör Terraneo'nun döneminde, kasasından yaklaşık 45 milyon avro çıkararak yaptığı 11 transferin 8'iyle yollarını ayırdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fenerbahçe'de ağır kayıp! Pereira ve Terraneo'nun kazığına bakın haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 15 Haziran 2018 06:47 aziz yıldırımın eseri...............

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİ 13 Haziran 2018 18:10 Kajer 12 nani 8.5 Volkan 2 (alacaklarına karşılık) fernandao 8 civarı yaptı yaklaşık 30 ee Josef 12 civarı ölüsü 5 e ozanı satarsın Şener 3 eder 45 den fazla bile yapıyor sorun bonservis değil sorun sabırsızlık sorun istikrarsızlık REİSE oy verin durmak Yok yola devam

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 13 Haziran 2018 14:38 Kjaer Nani Fernandao da iyi kar yapmislar gerisi ya kiralik gelip gitmis yada hala takimda. Kiralik adami zarardanmi saydiniz? Van Persie icin sahsen yalvardik muzmin sakat ve karakteri biraz uyumsuzdur diye Baskan Dunya yildizidir Forma vs den parasi cikar diye aldi. Sponsor yardimida oldu. Hoca ve idari menejeri gonderirsen parasini verirsin bu normal. Zaten genelde Ispanyol Portekizli hocalar Super lige cok uyumlu degiller. Secim yanlisti sonucuda yanlisi yansitti.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Haziran 2018 14:01 ABi BUNLAR T.DiREKTÖR GETiRMiYOR "SPORTIFLE AKIL BOZULMASI YASIYORLAR..GETiR "VAN GAALI-KUYTU")..SONRA TRANFERE YÖNEL !! NE BU COMOLi MEMOLi ;)

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 13 Haziran 2018 13:55 SORUMLUSU KİM PEKİ BU ADAMLARI KİM GETİRDİ KİM GÖNDERDİ ASIL SUÇLU ONLARDIR KULÜBÜ YÖNETENLERDİR

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Haziran 2018 13:45 Damien Comolli ve antuculara kanıp KOCAMAN'ı harcarsanız aynı durum ile karşılaşırız.

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro