Fenerbahçe'den muhteşem zafer!

Turkish Airlines Euroleague'in 21. haftasında Fenerbahçe CSKA Moskova ile karşılaştı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fenerbahçe'den muhteşem zafer! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • futbol fukaraları 08 Şubat 2017 09:46 dünyada amatör spor kaldımı?başakşehir tuzlamaları futbol oynuyormusunuzki? futboldan bahsediyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • edep yahu 03 Şubat 2017 23:58 ne oldu lan misafir adı altında yatan ezik birincisi 4 yıldızı var şampiyonluk sayısı sizden fazla herkesten fazla dediğin dogru ama eksik uefa ve süper kupa olarak avrupada 2 yazı ile iki kupası var sizin yok ama yok olay basketbolsa engelli yada tekerlekli basket takımımızın 2 şampiyonluğu var lisesi var üniversitesi var sizin salladğınız gibi 30 milyon taraftarı var var oğlu var ezik bir baskette galibiyet alınca sağa sola saldırmayın önünüzden yiyin efendi olun rütbenizi byerinizi bilin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Şubat 2017 20:24 bu cinconlar zihinsel arızalı..şimdide fetö konusunu açmışlar.fetö cinconlu..fetö kimseye para vermemiş ama cinconu desteklemiş arif,torinolu şaban,hakan ünsal fetöya takılmadılarmı?arif ve şaban kaçak değilmi?hakan ünsal kendini bu şer çetesinden kurtarmış.zamanında bu futbolcular vasıtası ile tff deki fetöcü desteğiyle şampiyon oldukları yalanmı?şampiyonluk para değilmi?fetö cincona yardım etmiş ama 6S ayağını yorgana göre uzatmamış.fetö tüm paralı yerlere sızmış ele geçirmeye çalışmış tabiiki feneri ele geçirmek istedi.çünkü fenerde para var taraftar var.ama başaramadılar.FETÖCÜ BİZ OLSAYDIK ŞAMPİYONLUK SAYIMIZ 25 DEN FAZLA OLURDU.cinconlarada utanma yokki gerçekleri kabul etsinler.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Şubat 2017 12:21 ezik cinconlunun biri daha türkçe yazmasını öğrenmeden yorum yapıyor.milanyum kupası ne?FENER HER BRANŞTA DELİK DEŞİK YAPIYOR KEVGİRE ÇEVİRİYOR HALA UEFA KUPAM VAR.NASIL SPOR KULÜBÜSÜNÜZ?basketbol yok,voleybol yok.futbol bitmiş ama uefa kupası var.17 yıl önceki kupanın arkasına saklanmayın.FB de Dünya kupası var CL var.CEV CUP DA VAR.fener sayfasına gir varmı yokmu görürsünüz.basketboldaki ezikliği futbol ile kapatmaya çalışmayın.Dünyada amatör spor kalmadı.Basketçiler ve vleybolcular profesyonel..önce amatör sporun ne olduğunu öğrenin.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Şubat 2017 11:54 birde utanmadan cemaat bizi el koyacaktı demiyorlarmı bu ezikler gülüp geçiyorum fedo yardım etse idi siz ortada kalmazdınız galatasarayda borç batağında olmazdı ama sorunuza gidiyor her galatasaray şampiyonlunda utanma duygunuz yok bari susun biraz ezikler sevinin işte yine kupa vereceksiniz istanbulda

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 03 Şubat 2017 11:53 burada yazan ezikler galatasaray üç yapancı ile milanyum kupasını aldı siz ilk önçe bir milanyum bekleyin sonra kupa alırsınız şimdiki UEFA kupasını her kulüp alabilir ama tesatüfende olsa sizde alın rahatlayın yoksa bu ezkilğin aldında ömür boyu yaşıyacaksınız bu arada siz avrupada başarılı olun diye 14 yapancı oldu ülkede her takımda ama fenev yinie ayni fenev siz amatörlerde sevinin böyle parazitler

    CEVAP YAZ 1 1
  • avrupanın fatoşları 03 Şubat 2017 10:58 avrupada fatoş olan kulübün cinconlu taraftarları siz gidin plaj basketbolu oynayın.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Şubat 2017 04:36 Herkes kupa sayisina göre ya da rütbesine göre konusacak, gercekler acitir...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Şubat 2017 04:33 Sözde degil gercekte avrupa fatihi GALATASARAY´dir, hem futbolda hem de baskette, hem erkeklerde hem de kadinlarda, zoruna gidenin ...........

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 03 Şubat 2017 00:53 fenerbahçe avrupada fırtınalar estirirken sözde "avrupa fatihi" FETOSARAY gelenin geçenin döşediği,elalemin şamar oğlanı olup 16 takım arasında sonuncu durumda...

    CEVAP YAZ 4 17
  • Misafir 03 Şubat 2017 00:49 FENERBAHÇE ADAMIN ................BOŞLUĞU FETOSARAYLILAR DOLDURSUN NE DE OLSA GEÇEN HAFTADAN ATAŞEHİRDE TECRÜBE EDİNDİLER

    CEVAP YAZ 0 14
  • Misafir 03 Şubat 2017 00:46 sen rusmusun teodosiç hayranı bay misafir?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Şubat 2017 00:13 teodosic olsa düşerdi bunlara

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro