Fırat Aydınus verdiği kararın arkasında durdu

Fenerbahçe-Başakşehir maçında verdiği gol kararıyla çok tartışılan Fırat Aydınus, verdiği kararın arkasında durdu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fırat Aydınus verdiği kararın arkasında durdu haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Misafir 13 Eylül 2017 14:47 senin hakemligine tukurim bilinclimi atti clichy golu

    CEVAP YAZ 16 0
  • Misafir 13 Eylül 2017 15:04 PEKKİİİİİİ, OLAYA İTİRAZ ETMEK İÇİN TAAAA KALESİNİ TERKEDİP GELEN KALECİ VOLKANLARIN İKİSİNE DE NİYE SARI KARTINI GÖSTERMEDİN, KURALLAR BUNU EMRETMİYOR MU????VOLKAN BABACANA İKİNCİ SARIDAN KIRMIZI OLACAĞI İÇİN Mİ???/AZ BİR ADALETLE,DELİKANLI OLUN LA!!!!

    CEVAP YAZ 0 22
  • Misafir 14 Eylül 2017 04:14 Olayı dolandırıp sağ kulağı sol elle tutarak milleti aptal yerine koymamak lazım.Burda aydınus Uluslararası futbol birliği kurulunun futbol oyun kuralları kitabındaki 77. sayfada ofsaytla ilgili ihlali açıklarken '' rakip oyuncunun görüş açısını açıkça engelleyerek rakip oyuncunun topla oynamasını veya oynayabilmesini engellerse'' maddesine açıklık getirsin.Kaleci volkanın pozisyonda çok açık bir şekilde topu aradığı görünüyor.Demekki tartışmasız görüş açısı engellenmiş.Konunun içinde şikeci hırsızlar oldumu tetikciler ne yapacağını şaşırıyor.

    CEVAP YAZ 96 0
  • Misafir 13 Eylül 2017 14:57 kalecinin görüş açısını kapatıyorlar abidin seni hakem yapana ofsayt vermek lazım

    CEVAP YAZ 0 0
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro