Futbol zirvesinde dikkat çeken an! Aziz Yıldırım reddetti

Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım Demirören'in çağrısına karşın Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ile aynı kareye girmedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Futbol zirvesinde dikkat çeken an! Aziz Yıldırım reddetti haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Misafir 21 Mart 2017 08:47 nas bir araya gelsin aradaki puan farkına bakın.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 20 Mart 2017 21:52 Bu ülkede hala bu şikecihırsızbaşının yaptıkları yapacakları konuşuluyorsa yazıklar olsun bu ülkeye. Türk futbolunun nasıl bir rezalet nasıl bir aşağılık durumda olduğunun kimse farkında olmak istemiyor ama gerçek bu ve sporun rezalete ve ahlaksızlığa dönüştüğü bir ülkede kimse başka hiçbir şeyin eleştirisini yapmasın.Bu ülkede büyüklük iddiasındaki bir camia bu yaşanan pislikleri hazmedebilmiş ve hiç bir şey yokmuş yaklaşımına giriyor ve bu rezaletleri mideleri kaldırabiliyorsa bu ülke bu dünyada varsada yoksada bir anlam ifade edemez. Bu ülkeyi bu hale getirenlere yazıklar olsun.Temiz sporseverler bu rezaletlerle muhatap olmaktan ne zaman kurtulabilecek.

    CEVAP YAZ 2 7
  • aman bee 20 Mart 2017 22:50 çokta fifi. başkan ormanda terlemiştir şimdi. sen kimsin fenevbahceee

    CEVAP YAZ 4 6
  • A.Kara 21 Mart 2017 09:56 A.Yıldırım istemiyorsa istemesin Zaten F.Bahçe seyrcisininde gözünden düştü.Fener'i ne hale getirdi.Ayrıca borç batağına soktu.oO gurur kibiriyle herşeyi mafetti. Fikret Orman efendi insan,Aziz kiminle dost ki.C.Başkanı olmasa Dursu Özbek'le el sıkışmaz.Hayır diyenler kendini gaf dağında görüyorlar.O zaman Hollanda va Almanya'nın yanına.Yürüyün gidin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • benhur 20 Mart 2017 20:32 ülkeyi ve tc futbolunu bitirenler malesef halki enayi yerine koyup evet ve tek adamlik icin oy istiyolar ülkeyi soyup sogana cevirenlere oy vermek isteyen cahillere nedesek azdir inanin ne tüpcü ne tayyip halkini düsünmez tek gayeleri cepleri ve koltuklaridir 100 oyum olsa birini vermem bunlara nedemisler yasa ama serefinle yasa

    CEVAP YAZ 6 6
  • METİN 21 Mart 2017 09:21 BU SAHNE BENİ FUTBOLDAN DA SOĞUTTU BUSENEYİ GÖRDÜM HAYIR DİYECEĞİM

    CEVAP YAZ 1 0
  • cayk 21 Mart 2017 08:28 çok lazımsın sanki, kendini ne zannediyorsa, en azından çirkefi bulaşmasın

    CEVAP YAZ 1 1
  • MİSAFİR 20 Mart 2017 19:29 İYİ Kİ BİR ARAYA GELMEMİŞ.YOKSA BİZİM TAKIM DA FB GİBİOLUR

    CEVAP YAZ 4 10
  • Abdi 21 Mart 2017 08:24 Eğitim, güvenlik, emniyet, spor, adalet gibi bazı kurumlar siyasetten uzak tutulmalıydı. Demirören'le birlikte maalesef spora da siyaset bulaştı.

    CEVAP YAZ 1 0
  • ZORLAMA GÜLÜŞLER 20 Mart 2017 22:43 AMMAN İSABET OLMUŞ BEŞİKTAŞIN O KAREDE OLMAYIŞI,AZİZ YETER ORAYA ERDOĞANDA ONU PEK SEVER!DE.

    CEVAP YAZ 0 2
  • aslan 20 Mart 2017 20:34 hirsizlar bir araya gelmisle kimisi kulübünü kimide devletini soymaya devam ediyor

    CEVAP YAZ 2 3
  • YAZIK YAA. 20 Mart 2017 22:47 FUTBOL ZIRVASI OLMUŞ!KENDİ HALLERİNE GÜLÜYOR GİBİLER.

    CEVAP YAZ 1 0
  • YEMEYİZ BU NUMEROLARI.?? 20 Mart 2017 22:40 KİM SAHNEYE KOYMUŞSA ÇOK SAHTE OLMUŞ,OY AVCILIĞI İÇİN FUTBOLA DA SİYASETİ SOKMAYIN,BANAL OLUYOR,

    CEVAP YAZ 1 4
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro