Futbolcular Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı ziyaret etti Merkel çıldırdı

Almanya Başbakanı Merkel, İngiltere'de Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı ziyaret eden Mesut Özil ve İlkay Gündoğan'ı hedef yaptı. Milli futbolcuları adeta basının önüne atan Merkel, ziyareti bile kaldıramadı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Futbolcular Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı ziyaret etti Merkel çıldırdı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 16 Mayıs 2018 20:35 Alman yalakalari siz ler kime iyi görünmeye calisiyorsunuz her vatanini seven insanlargibi anavataninin cumhurbaskanini görünmeye gitmis ler merkel in karin agrisi bu genclerin memleket sevgisi haaa pordon sizler anlamazsiniz yalakalar

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Mayıs 2018 12:56 merkelin cok umrundaydi tayyibin isi gücü reklam ve milleti tehdit etmekten baska bisey yok

    CEVAP YAZ 5 5
  • mustafa kemal 16 Mayıs 2018 11:06 DÜGÜN DEGiL BAYRAM DEGiL, NERDEN iCAP EDiYOR BU ALAKA? MERKELE GELiNCE, O KADIN KENDi CIKARI VEYA MENFFATI iCiN iNSANLARI KULLANMASINI BiLMEDiGiNDEN, VE KENDi ÜLKESiNDE DOGUP YETiSEN BiRKAC GÖSTERiS BUDALALIGI YAPMA MERAKLISI YALAKALARA TAHAMÜL EDEMEMESiNiN TEPKiSiNi GÖSTERiYOR... DEMEKi BU YALAKALIK DENEN HASTALIK IRSi OLUYORMUS... TAM BiR EPEDEMi: ALLAH iNSANLARI BÖYLE HASTALIKLARDAN ESiRGESiN...

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 16 Mayıs 2018 09:31 Chp'li, bölücü, kemalist, abd, avrupa yanlısı olan sanatcıya, sporcuya, yazarına, çizerine övgüler. Vatansever, türk milliyetcisine, islamcısına, demokrat sağ'ya neyse... arda yapılanını böyle okuyun... Özil, cenk ve diğerleri sırada... Bu hilal ile hac' ın savacı.

    CEVAP YAZ 3 4
  • demir 16 Mayıs 2018 09:26 bu alman iyice kafayı yemiş hasret giderilmiş nesi var bunun

    CEVAP YAZ 3 4
  • Trabzonlu Halil 16 Mayıs 2018 09:18 ne o Reisle görüşmeleri merkele battığı gibi burdan birilerinede mi battı?

    CEVAP YAZ 3 12
  • misafgir 16 Mayıs 2018 09:11 bu topçularında sonu arda ve emre gibi olur bak demedi demeyin bunları allah şiaşırtmış bir kere

    CEVAP YAZ 9 2

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro