Futbolumuz hükmen mağlup oldu!!!

Maç saha içi olaylar sebebi ile tatil edildi. Yarın büyük bir sürpriz olmaz ise TFF konu ile ilgili kararını verecek. Lakin TFF kararını vermeden ben size sonucu açıklayayım; ‘’Futbolumuz hükmen mağlup oldu!!’’

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Futbolumuz hükmen mağlup oldu!!! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:18 yazını yeni gördüm yazar. günaydın!... futbol 1996 da haluk ulusoyun federasyon başkanı olması sonrasında çoktan hükmen mağlup olmuştu. trabzonda fenerbahçe taşlanırken susan yazar çizer takımı varya hıncal öcal uluç coşkun özarı gibi zihniyetler yazdığı ahlaksız amigo yazılarıyla hükmen mağlup etmişti. ve halen aynı camia ve zümre tarafından fitnelenen emek hırsızlığı yapılan bir arena oldu. muhtemeldir sende o camianın taraftarısın eminim. yemezler... bu centilmen ayaklarını. 20 yıl önce hükmen mağlup etmeseydiniz futbolu keşke.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 25 Nisan 2018 14:01 Sayın yazar bu ülke futbolu asıl şike sürecinde hükmen mağlup olmuştur.Ve asıl mağlubiyet ve rezaletde budur.Çünkü sorsan adam olduğunu iddia edebilecek hiç bir yazar bu rezilliğe yeterli tepkiyi gösterememiş ahlaksızlık ve rezilliğin askeri olmak zorunda kalmıştır. Bu ülkede en büyük rezilliklerin göbeğindede her zaman hangi camianın olduğu açıktır.Bu ülkede sporla ahlaksızlık öyle eşitlenmiştirki malum camianın kapısına kilit vurulmadan Ülke ve dünya sporunda temizlikten bahsedebilmek mümkün değildir.

    CEVAP YAZ 10 9
  • mehmnetulusay 24 Nisan 2018 13:45 yazınız belliki iyi niyetli ama bana çok polianna geldi. futboldan beslenen çevreler düzgün futbol oynanırsa aç kalır. tv programlarına malzeme kalmaz. bence siz işinizi düzgün şekilde yapmaya devam edin ve kendi tabirinizle sahanın içinde kalın.

    CEVAP YAZ 2 11
  • Futbolist 24 Nisan 2018 12:22 Başlık harika olmuş. Futbolu bitirdiler zaten

    CEVAP YAZ 2 2
  • Futbolist 24 Nisan 2018 12:21 Başlık harika olmuş. Futbol namına bişey kalmadı ortada.

    CEVAP YAZ 2 1

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro