Futbolun çirkin yüzü, Şenol Güneş..

Olmayan bir yaraya merhem gibi yalan süren çirkin bir yüz var.. kim? futbolun çirkin yüzü, Şenol Güneş.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Futbolun çirkin yüzü, Şenol Güneş.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • kartal 29 Mayıs 2018 09:34 futbolun çirkin yüzü sensin bence kendini yazar sanan

    CEVAP YAZ 0 0
  • İBRAHİM YILDIZ 21 Mayıs 2018 09:59 İŞİNİZ GÜCÜNÜZ SAHTEKARLIK,FENER YALAKALIĞI YAPMAK.UTANMAZ ADAM.

    CEVAP YAZ 11 1
  • Misafir 11 Mayıs 2018 12:50 CERRAHİNOĞLİ İYİ NEŞTER ATMIŞ BRAVO!

    CEVAP YAZ 2 22
  • Misafir 11 Mayıs 2018 12:50 LA BU ÜLKEDE DOĞRULARI YAZAN Bİ ALLAHIN KULU KALMIŞ HAYRET YAHU

    CEVAP YAZ 1 16
  • Adaletin Tokmağı 10 Mayıs 2018 14:36 Her babayiğidin harcı değildir gerçekleri korkmadan sakınmadan kim neder endişesi taşımadan kaleme almak. YÜREK İSTER YÜREK...! Yazılarınızın devamını aynı tar ve uslübla kaleme almanız temennisi ile...TEBRİKLER KOCA YÜREK...

    CEVAP YAZ 1 43
  • Misafir 10 Mayıs 2018 13:43 ilk yazını okuduğunda çok kızmıştım ama Fatih Terim hakkında yazdıklarınıda okuyunca anladım ki üçüncü sınıf bir yazarın bir yerlere gelme çabası o yüzden kızmıyorum yazda ibret alalım senin gibi olmayalım.

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 05 Mayıs 2018 10:58 hadi oradan sen de.....yazar sanıyor zat-ı alilerini.....

    CEVAP YAZ 28 10
  • alper altun 05 Mayıs 2018 09:08 harika bir analiz bunları söylemek yürek ister. aklı selim olan herkes bu gerçeğin farkında zaten. adam karaktersizin önde gideni...

    CEVAP YAZ 7 32
  • Misafir 30 Mayıs 2018 16:07 analiz kelimesinin anlamını biliyormusun acaba

    0 0
  • Misafir 05 Mayıs 2018 08:47 Ayıp, hiç utanma yok zatınızda.

    CEVAP YAZ 8 8
  • Misafir 05 Mayıs 2018 07:20 sen kimsin ki şenol güneşe laf söylüyosun aziz yıldırım ağzı ile yazmışsın yazık

    CEVAP YAZ 28 11
  • Misafir 05 Mayıs 2018 06:14 medyanın da çirkin yüzü var.....

    CEVAP YAZ 6 13
  • Misafir 05 Mayıs 2018 04:12 Bu ne kadar zavallı bir yazıdır.Bu kapasitede futbol cahili olduğu yazdığı yazılarda açıkca sırıtan birisinin böyle yazılar yazabilmesi cahil cesaretinden başka birşey değildir.Onursuz ve lekeli tarihlerinde büyük satır başlarının konusu olan insana bilinç altında oluşan kinin ve nefretin dışa vurumudur bu yazı. Şenol güneşin istanbula gelip şampiyonluklara temlik koyması İstanbulda nasıl bir çirkeflik içinde yaşadığınızın ispatı olmuştur.Yazarın tamamen gerçek dışılığın üzerine oluşturabildiği bilgi dağarcığını aydınlatabilmek için uzunca bir süre Türk futbolunun gerçekleri hakkında ders alması gereklidir. İstanbul kirli sisteminin oluşturduğu ve üzerini kapatmayı zaten bir sonuç olarak görev bildiği gerçeklere tamamen aykırı olan zihniyet bu ülkede çok normal karşılanabilmektedir. Şikeci camia taraftarı birinin şenol hakkında böyle düşünmesi Şenolu küçültmez dahada büyük yapar.

    CEVAP YAZ 83 16
  • Misafir 05 Mayıs 2018 04:02 Bu ne kadar zavallı bir yazıdır.Bu kapasitede futbol cahili olduğu yazdığı yazılarda açıkca sırıtan birisinin böyle yazılar yazabilmesi cahil cesaretinden başka birşey değildir.Onursuz ve lekeli tarihlerinde büyük satır başlarının konusu olan insana bilinç altında oluşan kinin ve nefretin dışa vurumudur bu yazı. Şenol güneşin istanbula gelip şampiyonluklara temlik koyması İstanbulda nasıl bir çirkeflik içinde yaşadığınızın ispatı olmuştur.Yazarın tamamen gerçek dışılığın üzerine oluşturabildiği bilgi dağarcığını aydınlatabilmek için uzunca bir süre Türk futbolunun gerçekleri hakkında ders alması gereklidir. İstanbul kirli sisteminin oluşturduğu ve üzerini kapatmayı zaten bir sonuç olarak görev bildiği gerçeklere tamamen aykırı olan zihniyet bu ülkede çok normal karşılanabilmektedir. Şikeci camia taraftarı birinin şenol hakkında böyle düşünmesi Şenolu küçültmez dahada büyük yapar.

    CEVAP YAZ 89 13
  • Tufan ayvalık 05 Mayıs 2018 01:44 Avrupa maçında olsa ne olurdu bjk FENERBAHÇE maçına çıkamazdı sahaya atılanlar hasan çetinkayanın kafasının kanlı kanlı yarılması sırf volkana atılanlar küfür bunlardan öyle bir ceza alırdı ki aşağıdaki herif hep milat FENERBAHÇE mi bjk nın arlasında ki güç TFF adamlar sahadan iki kere kaçtı A vrupada hak adalet var kayırma yok

    CEVAP YAZ 4 8
  • Misafir 05 Mayıs 2018 00:24 avrupa maçında olsa ne olurdu sen o zaman görürdün cezayı...olayı yarılıp yarılmamasına kan akmasına bağlıyacak kadar fanatik ve kışkırtıcı ve gruplaştırıcısınız ...sokun milleti birbirine rahat edin yazacak yeni şeyler çıksın karşınıza..çıkarın fb gözlüklerini ve bırakın futboldan soğutmayı ....

    CEVAP YAZ 4 9
  • ADAKGER 05 Mayıs 2018 00:12 SORU ŞENOL HOCAYA AYIP EDİYORSUNUZ YA DA SİZDE AYKUT EFENDİ GİBİ İÇÖTEN PAZARLIKLI SİNSİZNİZ. SORU SORMDAN YARGILAYIP ASACAKSINIZ ADAMI. DİYELİM Kİ DEDİĞİNİZ DOĞRU O ZAMAN SORUYU ŞÖYLE SORCAKSINIZ. HOCA KENDİ DİKİŞ ATAMAYACĞINA GÖRE: O KAFAYA O DİKİŞİ KİM ATTI? NE ZAMAN ATTI, NİYET ATTI? YA DA O KAFAYA O DİKİŞİ KİM ATTIRDI, NİYE ATTIRDI, NE ZAMAN ATTIRDI DİYE SORCAKSINIZ. BAKIYORUM DA HİÇ KİMSE BU SORUYU NE SRUYOR NE DE SORGULYOR. KAFADAN HOICANIN LKELLESİ ALINMAYA ÇALIŞLIYOR. AYIPTIR YAHU.. SİZNKİ YA KORKAKLIKı( GERÇEKLERDEN KAÇMAK) YA DA SİNSİZ ŞEYTANLIK!

    CEVAP YAZ 3 11
  • Misafir 04 Mayıs 2018 22:25 hakan denen ........ adam sen kimsin ki aykutun dediklerine bak sen işine bak sen kimin ..... konuşuyorusn

    CEVAP YAZ 4 32
  • Misafir 04 Mayıs 2018 19:57 fenerbahçe yalakalığı sana mı kaldı ey eyyamcı

    CEVAP YAZ 8 36
  • Misafir 04 Mayıs 2018 19:52 FB OTOBÜSÜNÜNÜN KURŞUNLANMASINA EĞER SESİNİ ÇIKARMADIN DA BU ELEŞTİREL ÜSTELİK HAKLI BİR YORUMU MAHKEMEYE DAVET EDİYORSAN SENİN GİBİLERE NE DENİR ACABA!!ANLADIN SEN ONİİİİİ....

    CEVAP YAZ 6 102
  • Misafir 04 Mayıs 2018 19:47 aynen gardaş doğru söyleyene, cadı karının kızlarının pamuk prensese kötülük yaptığı gibi şer cephesi hemen geçer harekete ama sonuçta iyiler kazanacaktır mutlaka

    CEVAP YAZ 0 50
  • Misafir 04 Mayıs 2018 19:44 şenol güneş egosuyla koskoca bir Camiayı lekelemiştir. acaba trabznsporda olsa böyle birşey yapabilir miydi???kesinlikle hayır!!!ama beşiktaşta resmen egosunu koymuş ortaya ve BU BEŞİKTAŞ DENEN TAKIMIN SAHİBİ YOK MU YAHUUUUUU....DEDİRTMİŞTİR!!

    CEVAP YAZ 27 128
  • Misafir 05 Mayıs 2018 06:16 koskoca camia zaten lekeli. kimsenin lekelemesine ihtiyacı yok...

    1 2
  • Misafir 04 Mayıs 2018 19:15 sayın yazar..doğrular bu kadar açık söylenmez. hazmedmeyenler krize girecek.

    CEVAP YAZ 55 81
  • okuyan61 04 Mayıs 2018 18:28 Sana yorum bile yazmaya değmez!..

    CEVAP YAZ 87 31
  • Misafir 04 Mayıs 2018 18:14 komiksin. aziz yıldırım soyunma odaların hakem sporcu ayrıt etmeksizin basıp dövmeleri, şike olayları, fener tarftarlarının tiribünleri yakıp yıkması polis araçlarını yakması kokuşmuş olmuyor. şike yapması tapelerin boy boy çıkması, sonra koyulan yasaların aziz yıldırım için tekrar değişmesi kokuşmuş olmmuyormu:) bir şey söylemek gerekirse emin olun yapanlar kadar bunlar üç kuruşluk menfeatleri için görmezden gelip çanak tutunlar daha fazla kokuşmuşlardır. futboluokadar çirkinleştirdinizki koca koca adamlar yapmış olduğuz rezilliklere bakın.

    CEVAP YAZ 96 18
  • Misafir 04 Mayıs 2018 17:49 Şenol güneş gibi insanlıktan,teknik direktörlükten,saygı ve sevgiden nasibini almamış birinin aykut kocaman gibi dört dörtlük bir insanın tırnağı bile olamayacağı üzerine mükemmel bir yazı olmuş.

    CEVAP YAZ 96 167
  • Misafir 30 Mayıs 2018 16:10 haklısın!!!!!!!aykut gibi ağlayıp zırlayıp prim yapmadığındandır.

    0 0

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro