Haçlı forması olay oldu Serdar Gürler isyan etti

Osmanlıspor'dan La Liga ekibi Huesca'ya transfer olan Serdar Gürler, haçlı forma giydiği için eleştirilmişti. Milli futbolcu bu tepkilere cevap verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Haçlı forması olay oldu Serdar Gürler isyan etti haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Ben İstanbul 12 Ağustos 2018 08:49 Misafir efendi, annen de sende dinsiz iseniz mesele yok. Ama bir insan inancını savunuyorsa dinci değil imanlı dır. Dinci dediğin senin gibi işine gelen yerden kıvıranlardır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Ağustos 2018 21:38 Annem dincilerle dinleri hiç tartışmayacaksın derdi gerçekten çok haklıymış aşağıdaki bazı yorumları görünce iyice anlıyorum.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 10 Ağustos 2018 14:01 Vatandas kul namaz insana farzdir ama musluman olmak icin namaza degil kelimei sehadete gerek vardir. Hristiyan ulkesinde 40 senedir yasiyorum namaz kiliyorum ve hic bir hristiyan yahudi bana karsi bir tutum almiyor. Avrupada onemli olan insani iliskiler ve saygi seviyesidir. Dinine kimse bakmaz. O bahsettigin Turkiyedeki din tuccarlarinin sizlerin beynini yikamasi sonucu olusmus bir fikir

    CEVAP YAZ 2 9
  • Misafir 10 Ağustos 2018 15:40 karış bakalım sosyal hayatlarına dünya işlerine sana karşı nasıl tutum takınıyorlar.Camiye ve gönüllee hapsolan islamdan kendilerini rahatsız etmeyeceğini biliyorlar çünki kıl namazı tut orucu birşeye karışma mantığı yıllarca bu memlekette uygulanmak istenen düşünce dini sosyal hayattan aile hayatından devlet işlerinden uzaklaştırma mantığı gayreti

    4 3
  • mcakir 10 Ağustos 2018 13:49 Sizin kafanıza böyle luzumsuz şeyleri sokan zihniyete ....kafanıza çiçek dikseniz sizden zeki olur.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Fikri 10 Ağustos 2018 11:23 Rabbim hiç bir Müslümanı haçlı kıyafeti giymek zorunda bırakmasın!

    CEVAP YAZ 18 5
  • Fikirci Fikri 10 Ağustos 2018 10:24 Haçlı forması FİFA ve UEFA kurallarına da aykırıdır. "Bir Müslüman başkalarına benzemeye çalışırsa onlardan olur" hadisini de unutmamalı.

    CEVAP YAZ 7 9
  • Budun 10 Ağustos 2018 10:21 Kim in adetlerile yasarsan on a brnzersin

    CEVAP YAZ 3 3
  • Bence 10 Ağustos 2018 10:05 Hayret suriye'den Irak'tan Afganistan'dan, kısaca tüm müslüman ülkelerden kaçanlar., ezan okunmayan, cami'si olmayan hıristiyan yöneticilerin olduğu ülkelere sığınıyorlar. Niyekine... Ben hiç Suriye'den kaçanların Suudi Arabistan'a Katar'a kuveyt'e sığındığını sığınanları görmedim...niyekine...Onun için önce aynaya bakalım lütfen...

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 10 Ağustos 2018 10:26 Müslüman ülkelerine de sığınanlar az da olsa vardır ama görülmek istenilmiyor. Burada Türkiye'nin Müslüman ülke olup olmadığı da ayrıca tartışılır.

    0 1
  • vatandaş kul 10 Ağustos 2018 09:57 3 gün sonra almanyada yaşananları sende yaşayınca dünyanın kaç bucak olduğunu anlarsın allahın malı. müslümanlıktan bi haber olduğu "Müslümanlık insanın kalbindedir" lafından anlaşılıyor. allah için bir vakit namaz mı kılmışta ben müslümanlığımı burda yaşıyorum diyor. kıl namazınıda görelim, ertesi günü tefe koyup oynatıyormu oynatmıyor mu seni,hristiyan dünyası..

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 10 Ağustos 2018 14:46 Namaz kılanı ve diğer vecibeleri yerine getireni Hristiyan dünyası tefe koymuyor Hocam, sen de biliyorsun ki, gayet ılımlılar bu konuda. Madem futboldan şey ediyoruz, Muhammed Salah vs. bir sürü insan var.

    3 0
  • alihan cevik 10 Ağustos 2018 09:03 kafana takma boyle absurd.anlamsiz ve hazimsiz yorumlari. Isini iyi yap ulkemizi iyi temsil et ve guzel dusunce ve insanligini surdur, Gerisi hikaye,

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 10 Ağustos 2018 09:03 Sekilci din anlayisi yuzunden insanlari dinlerinden soguttular bu nefret dolu akilsizlar. Adam futbolcu takimi forma bu diyor veriyor giyecek..Bitti

    CEVAP YAZ 1 4
  • sdfsda 10 Ağustos 2018 08:48 osmanlı spor hemen tugralı formaları hazırlar

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro