Hidayet Türkoğlu’na İzmir Marşı tepkisi!

Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu'nun İzmir Marşı'na eşlik etmemesi tepki çekti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Hidayet Türkoğlu’na İzmir Marşı tepkisi! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 12 Haziran 2018 20:34 İzmir marşı, mehter marşı, 10 yıl marşı Hepsi TURK DEVLETININ VE ORDUSUNUN ŞANI için yazılmış. Bu marşların herhangi birisinden rahatsız oluyorsaniz vatan sevginizi gözden geçirin. Zorunuza gidiyorsa karara gidip orda yasayin.

    CEVAP YAZ 22 5
  • Misafir 12 Haziran 2018 14:34 Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu ????? BU ZAATIN YANINDA M.USLU KÜFÜR EDiYOR ZAAT 3 MAYMUNU OYNUYOR ;)

    CEVAP YAZ 3 3
  • Sivasli 12 Haziran 2018 11:52 Izmir Marsi Gezici Hainlerin Marsi Hainlerin Simgesine dönüstügü icindir Koc Grubu Gezinin Büyük Sponsoru degilmi Koc da onun icin Tempo Tutmustur.

    CEVAP YAZ 7 7
  • Misafir 12 Haziran 2018 17:56 izmir marşı cumhuriyetçilerin marşıdır,,,,sen hala şeriat kafasıyla yaşa...

    2 5
  • Adem adam 12 Haziran 2018 11:40 Kim tepki göstermiş niye göstermiş İzmir marşını herkes söylemek zorunda mı bu aptalca haberleri niye yapıyorsunuz...

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 12 Haziran 2018 09:57 sizing uyduruk calinti Izmir marsinizi yesinler.

    CEVAP YAZ 19 13
  • Mehmed 12 Haziran 2018 09:52 Helal Olsun. 28 şubatta 10. yıl marşınızla saldırıyordunuz,neden ondan vazgeçtiniz?

    CEVAP YAZ 4 8
  • Namı Kemal 12 Haziran 2018 09:45 Keşke Yunanlılar gelseydi diyenlerin adamları eşlik eder mi İzmir Marşına...

    CEVAP YAZ 6 8
  • misafir 12 Haziran 2018 09:38 İzmir marşı iktidara karşı kesimin ortak paydasına dönüşmüş. Siyasallaşmış. Federasyon başkanının bu siyasi tavra ortak olmasını nasıl beklersiniz. Başkasıda kalkar size mehter marşıyla karşılık verir. İzmir marşının da çalıntı olduğu ortaya çıktı zaten. Marş Kafkas islam ordusuna yazılmış.

    CEVAP YAZ 5 10
  • MAHMUD BOLLUK 12 Haziran 2018 09:24 ESKİDEN 10 YIL MARŞI FAŞİST SOLCULARIN MARŞIYDI ŞİMDİDE İZMİR MARŞI KANLARINDA METABOLİK BOZULMALARA SEBEP OLMUŞ

    CEVAP YAZ 4 5

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro