Kolay Terim olunmuyor..

En önemli özellikleride oyunu diagonal olarak değiştirmeyi çok iyi beceriyorlar. Yani atak soldan başlarken saniyeler sonra sağdan nefis bir orta izleyebiliyoruz ve bir anda ceza sahası içinde çoğaldıklarına şahit oluyoruz.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kolay Terim olunmuyor.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 18 Nisan 2018 15:38 TERİMİN AMMA DA YAĞCILARI VAR... LOBİSİ GÜÇLÜ TERİMİN. LOBİCİLER TERİMİ İMPARATOR YAPTI.SAHTE İMPARATOR. DAVRANIŞLARI, KONUŞMALARI BANA SAHTE İMPARATORU HATIRLATIYOR.GERÇEKLER KEBAPÇIDA ORTAYA ÇIKTI. GALATASARAYI GELENEKLERİNDEN UZAKLAŞTIRDILAR. TUDORU DA TERİMİN LOBİCİLERİ HARCADILAR. DEMOKLESİN KILICI GİBİ GÖSTERİP DURDULAR.DENİZ BİTECEK BİR GÜN GERÇEKLER ORTAYA ÇIKACAK.GÜNEŞ DOĞACAK KARANLIK YOK OLACAK...

    CEVAP YAZ 1 0
  • Halil Kalemci 17 Nisan 2018 16:05 Klasik Terim Yağcılığı

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Nisan 2018 15:54 terimin bir şey olduğu yok ki nesi kolay olmasın. sen terimin bir şey dolduğunu falan mı sanıyorsun. eline milli takım veriyorsun 2 seferdede izlanda denen ülkeye kepaze ediyor. bumu kolay olmuyor. bir anadolu kulübünü çalıştırsın hiç demiyorum zaten kesin küme düşürür. hani bir söz var ya KARGAYA YAVRUSU ŞAHAN GÖRÜNÜRMÜŞ .seninkisi öyle bir şey işte

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 16 Nisan 2018 14:51 Fatih terim günahıyla sevabıyla büyük hocadır. iyi zamanlarıda olmuştur kötü zamanlarıda. dün başakşehir bir şekilde kazansa bugun bütün gsliler fbliler bjkliler ağlıyordu. avucunuzu yalıyordunuz

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 16 Nisan 2018 14:27 yazar bey nedense avrupadan tek bir takım transfer teklifi yapmıyor sizin övdüğünüz bu şahsa. geçtim avrupanın büyüklerini ara büyüklerin bile teknik direktörlük adayları içinde esamesi adı yok. sen bizleri futboldan anlamayan salak yerinemi koyuyorsun . ligde kimlerin kolpaları seyasinde şampiyonluklar aldığı bizce malum.milli takımdaki rezaletinden bahsetmiyorum bile.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 16 Nisan 2018 13:44 Kim ne derse desin fatih terim türkiyenin en kariyerli teknik direktörüdür. bu maçıda saldırarak değil savaşarak akıllı oynayarak kazandı. adam doğru söylüyor niye gocunuyorsunuz??

    CEVAP YAZ 2 9
  • ergün 16 Nisan 2018 12:37 hasta gaasaraylı olduğumu yorumlarımı okuyan herkes bilir terimin katkısı başarısız tudor dan farklı değildir deplasman da maç kazandıramayan hoca lazım değil bana abdullah avcı alınmalı sezon sonu. albayrak verir gazı avcı verir taktiği hersene şampiyon oluruz

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 16 Nisan 2018 12:25 Doğru Başakşehirden 6 tane yeseydi Tudordan daha başarılı olurdu Fatih Terim.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 16 Nisan 2018 11:59 Fatih Terim Tudordan daha başarsız,bundanda bahsetseydiniz keşke

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro