Leipzig-Beşiktaş maçı maçı golleri ve geniş özeti

UEFA Şampiyonlar Ligi G Grubu'ndan lider çıkmayı 5. maçlar sonunda garantileyen temsilcimiz Beşiktaş, formaliteye çevirdiği grubun son maçında Almanya temsilcisi Leipzig''i deplasmanda 2-1'le devirdi ve namağlup olarak bir üst tura adını yazdırdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Leipzig-Beşiktaş maçı maçı golleri ve geniş özeti haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • fikret bodutroğlu 07 Aralık 2017 10:03 fenerbahçeliyim.fanatik değilim.beşiktaşı kutluyorum.başarıların daha da artmasını diliyorum.

    CEVAP YAZ 1 6
  • BRAVO BJK.... 07 Aralık 2017 09:58 YÜZÜMÜZÜ GÜLDÜRDÜNÜZ ALLAH DA SİZİN YÜZÜNÜZÜ GÜLDÜRSÜN.BİR GS'Lİ OLARAK TEBRİK EDİYORUZ.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Fenerbahceli 07 Aralık 2017 09:48 Fenerbahceli olarak besıktasa basarılar dilerim yolları açık olsun kıskananlar catlasın

    CEVAP YAZ 0 3
  • Hakkı BULUR 07 Aralık 2017 08:12 Avrupa fatihi GS kötü yönetim sayesinde Avrupa'dan silindi. Adımızı BJK temsil ediyor. Beşiktaşlı dostlarımıza daha büyük başarılar temenni ederim.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 07 Aralık 2017 01:37 Turkiye nin hakli gururudur BESIKTAS.

    CEVAP YAZ 6 10
  • Misafir 07 Aralık 2017 01:32 Benim yazdığım cevapları yazmayıp milletin bel altılarını yazıyorsun yazıklar olsun seni. gibi adama Fenerliden anladık ya TÜRK değilmişsin yarın amirine yazacağım,

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 07 Aralık 2017 01:21 besiktasa celse ciksin ben celseyi istiyorum cünkü celseyi besiktas eleyecek nerden cikti bu demeyin ben spor kiriterini cok iyi bilen birisiyim bayern real cikrsa sansimiz yok bunlar haric sansimiz yüzde 99 dokuz bayern ve real haric sansimiz yüzde 99 dokuz besiktasimi senol günesimi günes gibi dogan yildizlar gibi parlayan yari finale giden yola kosmak üzere sevgi saygi dolu günler

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 07 Aralık 2017 00:55 ÇOCUĞUN BİRİ ÜLKMİZDE BAŞKA TAKIMI TUTMAKLA KALMIYOR BİR DE YANLIŞ TİYO VEREREK MİLLETİ İDDİA DA YATIRIYOR,MİLLETİN EKMEĞİYLE OYNUYOR.

    CEVAP YAZ 5 4
  • Misafir 07 Aralık 2017 00:46 Demekki BJK hakemlere yedirecek 1 milyon Euro daha kazandi. Macin basindan sonuna kadar Leipzip ustun top oynadi. 2 de hakemin iptal ettigi gol atti. BJKnin penaltisi ikramdi. Leipzip'in verilmeyen 2 de pksi vardi ve izbandut BJKli iki oyuncuya kirmizi vermeyen Macar hakem Kassai Leipzigi 10 kisi birakti. Simdi ne olacak? BJK hakem butcesi daha yuksek ve UEFA da daha iyi lobisi olan takimlarla karsilasacak.. Subatta isi bitiktir..

    CEVAP YAZ 12 10
  • Misafir 07 Aralık 2017 01:48 Sende kına yakarsın o zaman.

    0 0
  • Misafir 07 Aralık 2017 08:45 ofsayt diye bişey var bilmiyor musun yoksa zekan mı az idrak mı edemiyosun

    0 0
  • Misafir 06 Aralık 2017 23:27 Tosic, cok ilginc bir oyuncu!Sampiyonlar Liginde böyle acaba kac tane oyuncu var?Her topu sansa kullaniyor, cok yavas, ayagina geleni cakiyor gidiyor.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Yusuf ATEŞ 06 Aralık 2017 22:09 Bizim takımlara yedek kadroyla çıkan takımları izledikçe iç çekerdim Bugünleri yaşattığı için Allah' ıma hamdolsun Beşiktaş' a teşekkürler.

    CEVAP YAZ 15 13
  • Beşiktaş'lı 06 Aralık 2017 20:01 Adamları kaale almıyoruz yedeklerle çıkıyoruz, senin derdin ne?

    CEVAP YAZ 5 15
  • Misafir 06 Aralık 2017 19:36 LEİPZİG EN AN AZ ÜÇ ÇEKER İLKYARI 1 MAÇ SONU 1 OLUR İDDAADA YÜKLENİN SEKİZTAŞ SİZE KÖŞEYİ DÖNDÜRSÜN

    CEVAP YAZ 19 15
  • Misafir 06 Aralık 2017 23:25 ezik başka kapıya başka maça ...alkışla ...

    1 0
  • Misafir 07 Aralık 2017 08:47 sen fenerliysen sigma oluomoc diye bir takımdan bizim liverpoldan yediğimiz golden 1 eksik yedin gd li isen dah 3 gün önce manisa kadar futbol oynayabildin ne ayaksın sen

    0 0

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro