Paspas yapan sporcu için Vali'den flaş açıklama

Avrupa şampiyonu olan milli güreşçi işitme engelli Seyfullah Karadeniz'in temizlik yaptığı görüntülere Çankırı Valisi Hamdi Bilge Aktaş’tan açıklama geldi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Paspas yapan sporcu için Vali'den flaş açıklama haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 11 Ocak 2018 17:30 Mırın Kırın yapma, önce yap sonra çık yapıldı de. Bize laf değil icraat lazım icraat. Seversin sevmezsin ayrı konu ama REİS hiç sizin gibi mırın kırın yapıyormu örnek alın biraz.Tüm valilere akıl vermek gibi olmasın estagfurullah ama sizleride aramızda görmek isteriz. Bulunduğnuz Kenti tanı koltukta oturup durmayın her gün yok o davet bu açılış yok o tanınmış bu tanınmış diyip koltuk sevdalısı gibi boş gezmeyin, bir bakın noluyor ne bitiyor halkın arasına karışın gezin görün otur kahveye dinle izle kaynaş yaşayın. Kaç kişi bir valiyi bi sıradan kahvede tek başına gördü soruyorum! Ama Her kodamanın bi açılışında görmedinizmi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Ocak 2018 11:54 Vali odur ki vaktini halka ve halkın hizmetelerine vakfede. İnsanların gönlüne taht kurmuş bir Vali yaşadı geçmişte. Allah rahmet etsin. Gece gündüz sivil kıyafetle (kot pantolonla) dolaşır ve yönetim birimlerini denetlerdi. Sayın eşini veya yakınlarını hangi katakullilerle Milli Eğitim Müdür Yardımcısı yapacağını düşünmezdi. Siz de Sayın Vali bir sokağa çıkın İlin ve yönetiminizin halinden haberiniz olsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • öğren öğren 11 Ocak 2018 10:58 s. çoban denilen denyo valinin milli eğitim müdür yardımcısı atama yetkisi mi var neyin kafasını yaşıyosun

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet 11 Ocak 2018 10:44 Bu valinin o makama getirilmesini sağlayan siyasileri istifaya davet ediyorum.Valinin Eşinin tayinini düşünmekten iş yapmaya fırsatı yok anlaşılan

    CEVAP YAZ 1 0
  • S.ÇOBAN 11 Ocak 2018 10:32 AYNI VALİ EŞİNİ DE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜR YARDIMCISI YAPMIŞ, VAYY BEEADALETE BAK

    CEVAP YAZ 0 0
  • eski mgvli 11 Ocak 2018 10:04 Sayın Valimize haber vermeyip Milli sporcumuzu orda çalışmaya gönderen idareciler görevlerinde halen duruyor mu?

    CEVAP YAZ 4 0
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro