Rıdvan Dilmen'den Arda Turan açıklaması

Yorumcu Rıdvan Dilmen, Türk Telekom Stadı'nda protesto edilen Arda Turan ile Başakşehir'e transfer olmadan bir gün önce yaptığı görüşmeyi anlattı. Arda'yla ilgili algı oluşturulduğunu ifade eden Dilmen, ''Ben bir gün Galatasaray taraftarlarının Arda'ya sarılacağını düşünüyorum'' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rıdvan Dilmen'den Arda Turan açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Tatar 16 Nisan 2018 21:23 İşini yapacaksan "adam"gibi yapacaksın. Yapmıyorsan-ki yapmıyorsun-bu işleri bırakacaksın. Arda kardeşine "top atmaya" (sen ne demek istediğimi anladın) benzemiyor. Insan eskisini savunmaya kalkma.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 16 Nisan 2018 16:47 Kusura bakmayin ama biz olumsuz laflari Ardanin kendi agzindan duyduk. Onceki sezon GS kiralamak istediginde GSa donmem komik falan demisti. O sezon kaptan olarak ona ihtiyacimiz vardi. Giderken para kazandirmis falan hikaye. Resmen kacarak gitti GSdan. Suan camiasini kaybetmis perfomansi olmayan tum turkiyece itici bulunan bir Arda var.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 16 Nisan 2018 16:31 FUTBOL NANKÖRDÜR VEFA HOŞGÖRÜ SAYGI YOKTUR ARDAYI SATAN KİM GERİ ALAMAYAN ALMAYAN KİM FATİH TERİM ŞİMDİ PROTESTO ETMEYE KİMSENİN HAKKI YOK

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Nisan 2018 16:23 galatasaray gayet iyi..şeytan mısın nesin.fener yorumu yap.galatasaray seni ilgilendirmez.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 16 Nisan 2018 15:49 aman ,ardayı istemiyoruz.sende ikide bir gündeme getirme.arda 3 büyüklerde futbol oynayamaz.nerede oynarsa OYNASIN.YADA FUTBOLU BIRAKSIN.DERDİMİZ ardamı..

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 16 Nisan 2018 15:40 Yalnızca Galatasaray değil... Bizdeki futbol ahlakı bu! Adam Barcelona'dan dönüyor,Galatasaray'da teknik direktör koltuğunda daha önceden kanlı-bıçaklı olduğu Terim varken dönmeli miydi? Dönmek isterken dönemediği için mi karaktersiz ilan edildi...Bu yapılanlar tam bir bayağılık!Yüreği olan Terim'e kapıyı gösterir ve Ardayı alır,oynatırdı...Karakter derken... Aralık 2017/Terim Galatasarayda Ocak 2018/Arda Başakşehirde...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 16 Nisan 2018 15:18 Ne sen ne arda ne emre Galatasaray taraftari sizlere sarilmaz.Siz gidin siyasi reklamlarda oynayin...

    CEVAP YAZ 1 1

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro