Rıdvan Dilmen'den Volkan Demirel patlaması!

Spor yorumcusu Rıdvan Dilmen, Fenerbahçe'nin yediği golde topu elinden kaçıran Volkan Demirel'i eleştirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Rıdvan Dilmen'den Volkan Demirel patlaması! haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • Misafir 13 Ağustos 2017 17:17 şampiyon olamayacağız yine ya bjk yada 6s yada başakşehir bu ligi götürecek.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 13 Ağustos 2017 00:30 harun kardeşim harun baska çare yok kameniyle beraber harun bu takımda olmalı volkanda artık yeter ya

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Ağustos 2017 11:33 ya sen uyuyormusun Aykut? sen neyin kafasini yasiyorsun,gorulen kuye kilaviz istemez. senin oynattigin fotbul fotful degil.bir here bu fenre yakismayan fotbulcular var,eger sen gercekten teknik direktor olsaydin bunlari gorurdun, simdi san gostereyim, volkandan basliyayim, bu volkan kalecimi? oynadigi maclara bakin bi? hep gereksiz önde duruyor, ne bicim goller yiyor? simdi soyluyeyim .Mehmet topal josep kim bunlar fenere ne katki yapiyor???? h.ali boyle fotbulcumu olur ,Ismail,bu kim ya? ozan bu fotbulcu bile olamaz, fernandao o tam bir öküz.fotbulcu degil bu saydigim fotbulcularin hicbiri fenerin fotbulcusu olamaz, anca 3. veya 4 .ligde oynarlar ama nedense fenerde oynatilmaya calisiliyor. yeter bu seneyide unutalim bu kesinnn

    CEVAP YAZ 0 0
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro