Samsun'daki atletizm pisti 1,5 ayda enkaz oldu!

Samsun'da gerçekleşen 23. Yaz İşitme Engelliler Olimpiyatları için 1.1 milyon TL maliyetle yeni inşaa edilen atletizm pisti ısınma sahasının ömrü çok kısa oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Samsun'daki atletizm pisti 1,5 ayda enkaz oldu! haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 23 Ağustos 2017 14:49 Bu milletin vergileri simdimi israf ediliyor? Dun aksam izledigin Basaksehir, Ankarada Osmanli,Yeni Malatyaspor vb hala Belediye takimi statusunde milyonlari hala goturmuyormu? Belediyespor diye kendilerine takimlar kurup hafriyat, benzinlik, oto park,bufe ,cafe vs den para goturuyor adamlar. Takimi 2. ligde oynayan sehre 40 inlik stadi dikerler liglerde 10 tane profesyonel takimi olup stad bulamayan baskentteki takimlar icin 2 stadin birini toparlayip digerini yikip yeniden insa etme fikri 15 sene aldi..Daha ortada birak yikimi ihale bile yok..ama Osmanlinin kendi stadi var Belediye tarafindan ozel olarak insa edilmis..Basaksehirde hakeza..Nereden tutsan yamuk..Devsirme atletlere milyinlar dokeriz kendi cocugumuzun kosacagi sokak bile kalmadi.Firsata bak oradan kac tane cocuk yetisirdi..Arkeoloji muzesi yapacak sanki hic bir yermi kalmadi Samsunda?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Necati 23 Ağustos 2017 14:45 Yazıklar olsun rezil herifler. Milletin vergisiyle emeğiyle yapılanı babasının mali gibi yıkanlar hesabını versin. İfşa edilsin. Allah ağız tadı vermesin yediğiniz içtiğiniz bogazinizda kalsın.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Farabi 23 Ağustos 2017 13:39 Halen daha yaz boz tahtasi olmaya devam ediur ulke.Reis nerde,haberi yokmu onun ?Amma,Reis netsin,hangi biriyle ugrassin.Dusmanlar icerden,disardan ,sagdan,soldan saldirp duruyorlar.

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 23 Ağustos 2017 13:36 yandaş işadamı, malzemeden çalmış olmalı.

    CEVAP YAZ 1 1
  • kul hakkı 23 Ağustos 2017 13:17 Bu halkın vergisini savurganca harcayan.. israfta zirve yapan yönetimsel anlayış... günahtır günah... Allah bilir hangi firmalara köşeyi döndürdün..

    CEVAP YAZ 0 4
  • samsun ellibeş 23 Ağustos 2017 13:17 yusuf ziya yılmaz....1-metal yorgunu 2-racon kesmeye başladı ben yaparsam olur.

    CEVAP YAZ 0 1
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro