Şenol Güneş Monaco zaferini değerlendirdi

Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Monaco zaferini değerlendirdi. Güneş, hedeflerinin gruptan çıkmak olduğunu ifade ederken adım adım ilerlemek istediklerinin altını çizdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Şenol Güneş Monaco zaferini değerlendirdi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • insan biraz ahlaklı olur 18 Ekim 2017 16:07 GS Lİ BİR Arkadas demiş ki bjk yi kutluyorum.. BENDE BİR GS Lİ OLARAK KUTLAMIYORUM.. İNŞALLAH BUNDAN SONRA BASARISIZLIKLAR PEŞİNİ BIRAKMAZ BJKNİN.. ZATEN BALONUDA PATLADI.. ÇÖKÜŞ DEVRİ BASLADI.. not: gs vee fb avrupa maçlarındayken bjk lilerin real madrid manu bayrakları acmasını unutmadık.. artık radarımızdasınız.

    CEVAP YAZ 1 77
  • KARTAL EN BÜYÜK. 18 Ekim 2017 14:52 HOCAM!!ÇERDE DE KAZANALIM MI?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Ekim 2017 12:28 fenerbahçeli olarak beşiktaşı kutluyorum bizim yapamadığımızı onlar yaptı. keşke ligde beşiktaş yerine devamlı 6syi yensek ne kadar güzel olur bence.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 18 Ekim 2017 11:58 beşiktaş,ligde pek başarı gösteremiyor.uefa söz konusu olunca ataklaştı.bunda turu ikinci olarak geçerek 25 milyon euroluk payı almanın isteğide var,yabancı takımlara karşı olan hırsı da.bu hırısı ruh adını veriyorlar.beşiktaş savunması çok az hata yaptı.birinde gol yedi diğer akını savuşturdu.monaco da hırs beşiktaşa göre az.bir de,cenk tosun olmasa beşiktaş mağlup da olabilirdi.monaco bende;,başarıya doymuş, az istekli,hırsı az bir takım görüntüsü verdi.zaman zaman pas hataları yaşadı.savunması çok hata yaptı.buralardan da 2 gol yedi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • N TEKDEMİR 18 Ekim 2017 09:32 AKLI BAŞINDA BİRİ ŞENOL GÜNEŞ,GURURLANDIK.BİR GS'Lİ OLARAK TÜMBJK'LİLERİ,YÖNETİMİNİ VE TARAFTARLARINI KUTLUYORUM.

    CEVAP YAZ 46 4
  • ben mi öğretecem 18 Ekim 2017 08:36 editör, insan maç skorunu haber içinde bir hatırlatma yapar. eksik haber yazmışsın.

    CEVAP YAZ 27 7

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro