Trabzonspor'da beklenti yüksek…Ünal Karaman sıkı çalışıyor

Trabzonspor'un yeni teknik direktörü Ünal Karaman, yoğun mesaisiyle dikkat çekiyor. Başkan Ahmet Ağaolu'nun gelmesiyle birlikte, öze dönme politikası ve taze kan arayışına giren kulübün yenilenme isteği olumlu sonuçlar verecek gibi duruyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Trabzonspor'da beklenti yüksek…Ünal Karaman sıkı çalışıyor yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 22 Temmuz 2018 10:13 hocam bu sene de en iyi 5 lik olarak görüyorum.....zorlamanın anlamı yok.....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Temmuz 2018 12:03 ya emice sen bilin önceki senelerin birinde samsunu avrupa kupasından men edip te kendi gittiğiniz, hakem ergül yücedağı kafalayıp samsunun avrupa hakkını çaldığınız hirsuzluğun hikayesini bir yazsana bize. takılırsan şimdi size yalamacılık yapan erman corolinden deyardım alabin ha!

    CEVAP YAZ 0 35
  • Misafir 03 Temmuz 2018 12:00 siz de hazırlığınızı iyi yapın masabaşı oyunları falan filan yoksa bu sezon hakkıyla bir hakem yönetimi olursa o şişirdiğiniz genç dopçularınız da kurtaramaz sizi bak söylemedi demeyin!

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 11 Haziran 2018 23:06 ünal karaman o kadar sıkı çalışıyorki karabükte ne yaptıysa aynısını trabzonda yapacağım diye hamsilere söz vermiş....

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 10 Haziran 2018 12:54 Enaz 8 yerli futbolcuyla mümkünse 11 yerli futbolcuyla sahaya çıkmalı trabzonspor.O zaman bütün türkiyenin desteğini arkasına alacaktır.Hakeminden federasyonuna,futbolcusundan seyircisine kadar gönüllerin şampiyonu olacak,arkasına büyük bir rüzgar alacaktır.

    CEVAP YAZ 2 0

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro