UEFA'da Fenerbahçe Galatasaray tartışması

UEFA medya sorumlusu Pedro Pinto, 'Galatasaray mı yoksa Fenerbahçe mi daha büyük? tartışmasına son noktayı koydu. İşte UEFA'ya göre en iyisi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN UEFA'da Fenerbahçe Galatasaray tartışması haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Misafir 14 Kasım 2017 20:54 BENDE SiKE YAPTINIZ DiYORUMMMM " EHH NE OLDU ? FETÖCÜ FENER RUM PATRiKHANESi TROLU SAKiNi !!! HEMDE KABAK GiBi YAPTINIZ ". HADi YOL VERRRRRRR

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 14 Kasım 2017 14:32 şike diyen vatandaş! sen fetöcüsün yahminim,bu işi kesin bildiğine göre

    CEVAP YAZ 5 3
  • 1905 14 Kasım 2017 12:47 BU ZATEN Bilinen bişeydi.. GALATASARAYIN Rakibi trabzonspor ve beşiktaştır.. fb kesinlikle değildir!! kesinlikle!! uefaya açıksözlülüklerinden dolayı tesekkürler........ fb li taraftarlarda zaten bunu onaylıyoılar , kadıköyde gs yi nasıl yendik , beşiktaşı nasıl yendik diye.. adamların baska övünç kaynağı yok.

    CEVAP YAZ 3 11
  • Misafir 14 Kasım 2017 12:40 niye ? fener de ŞİKE konusunda en popüler.....

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 14 Kasım 2017 12:40 niye ? fener de ŞİKE konusunda en popüler.....

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 14 Kasım 2017 11:47 dikkat ettiyseniz bence diyor ve sadece futbol kulübünden haberi var.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 14 Kasım 2017 11:18 saaaeeeçççmaaalamaaa.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 14 Kasım 2017 11:13 Adam avrupa'da ki başarılar ve yıldızları söylüyor itiraz edenler anelka- r.carlos diyor :D hahahahahaha

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 14 Kasım 2017 10:38 Bir medya sorumlusunun şahsi görüşünü UEFA'nın görüşüymüş gibi yansıtmak tam size göre bir habercilik....

    CEVAP YAZ 4 1
  • cimbom 14 Kasım 2017 09:55 başka sorusu olan ???

    CEVAP YAZ 7 9
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro