Ümit Milliler Belçika'ya mağlup oldu

A Milli Takım'ın oynadığı hazırlık maçında Arnavutluk'a 3-2 yenilmesinin ardından Ümit Milliler de Belçika'ya 2-1 yenildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ümit Milliler Belçika'ya mağlup oldu haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 15 Kasım 2017 09:24 arnavatluk maçında ilk yarıda hemen çıkarılması gereken hatta milli takıma alınmaması gereken oğuzhanı niye çıkaramadı lukesku???adam keriz mi? alır paraları cukkaya sizin sesinizi keser. var mı ağa başka bir isteğiniz der maaşına zam bile ister sizin gibi uyanık keriz spor yorumcuları oldukça.

    CEVAP YAZ 0 38
  • Misafir 15 Kasım 2017 09:21 BAŞARILI OLMAK İÇİN OZAN TUFAN VE OKAY YOKUŞLU GİBİ 5-6 FUTBOLCU DAHA KAZANDIRIN MİLLİ TAKIMA BAKIN BAKALIM BU MİLLİ TAKIMI KİM YENEBİLİYOR! AMA SİZ OZAN VE OKAY'IN DAHA TAKIM İÇİNDE NASIL BİR KATKIYLA OYNADIĞINI BİLE ANLAMAYACAK KADAR FUTBOL ANDAVALLISINIZ AMA, AHKAM KESMEKTE TE ÜSTÜNÜZE YOK ÇOK BİLMİŞLER!

    CEVAP YAZ 0 8
  • yetim hüsnü 14 Kasım 2017 22:56 bu ülkede milli takımı bıraktılar böyle federasyona böyle takım federasyon başkanının maaşını en az 10 milyon dolara çıkarmamız lazım bu az bile

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hakkı ARAR 14 Kasım 2017 22:39 Bütün ülkeler futbolda ilerlerken biz geriledik. TFF yönetimi istifa etmek için daha neyi bekliyor!?

    CEVAP YAZ 1 0
  • Hakkı ARAR 14 Kasım 2017 22:38 Penaltıyı kaçıranı ve topu kaptırıp gol yememize sebep olanları milli takıma almamalı. Ayrıca kalecimizin kurtardığı pozisyonda rakip forvete gol pası veren kişi de takıma alınmamalı, kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 1
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro