Volkan Demirel'in maaşı belli oldu

Fenerbahçe'den istediği tüm şartları alan Volkan Demirel, Kameni'den daha az kazanmayı kabul etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Volkan Demirel'in maaşı belli oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 12 Temmuz 2018 15:13 benim bildigim ayi et ve bal yer, euro neden veriyorsunuz anlamadim

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Temmuz 2018 10:36 hayatı, futboldaki çirkefleşmeye karşı verdiği büyük mücadelelerle geçen volkan, fair play adaylığı için 1 sene daha kazandı. para önemli değil, herkesin birbiriyle iyi geçindiği bir lig görürse gözleri açık gitmez......

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 12 Temmuz 2018 12:30 :))))))))))))))))))))))))))))))

    0 0
  • goolll 11 Temmuz 2018 16:28 koc azıcık başarısız olsun bu azize calışır takımı sabote eder bu ve emre bunlar para için satarlar anlayın artık adamların ruhlarında var el etek öpmek

    CEVAP YAZ 2 6
  • Budun 11 Temmuz 2018 15:22 Bu spor clubleri ve spor cular ne kadar vergi veriyor acaba !!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Beykoz1908 11 Temmuz 2018 14:55 Bu adam bedava oynasa yine küfür yer bolbol.Azizden kurtulduk şimdi bu kaldı.geçen sene ligin başında en az 5maçta feneri acemice yakıp şampiyonluktan etti uyumayın..

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 11 Temmuz 2018 14:49 gençlere örnek olan bu arkadaşın inşallah çocukları da kendi terbiyesinde yetişir....

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 11 Temmuz 2018 14:48 kavgadan ve gerilimden sorumlu baş kaptan !

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro