Yılmaz Vural'dan olay iddia! Müslümansan Avrupa'da yerin yok

Türk futbolunun renkli ismi Yılmaz Vural, Avrupa'nın bazı konularda tutucu olduğuna değindi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yılmaz Vural'dan olay iddia! Müslümansan Avrupa'da yerin yok haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • 2010'da evet dedik de noldu! 20 Mart 2017 19:16 Türk ve Müslümansan Türkiye'de de yerin yok.

    CEVAP YAZ 1 20
  • Misafir 20 Mart 2017 16:39 ne büyük tespit, ne büyük tespit!!

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 20 Mart 2017 21:25 Bu adam bir delidir ama samimi,sevimli ve dobra bir deli! Ve bu adama üç büyükler bir kerecik olsun şans vermediler...Oysa onlarcası geldi ve ne halt ettiler ki? bu söylediklerinde de net...anma bir eksik var...Avrupa tutucu değil,AVRUPA HAÇLI! İslam ve Türk düşmanı haçlılar onlar...İşte bu yüzden Avrupa Birliği hevesi çok anlamsız...Girsek de orada asla bey olmayacak, kapılarındaki uşak olacağız!

    CEVAP YAZ 0 3
  • Asil Turk 20 Mart 2017 21:14 zirvalamissin biz yurtdisindakiler gevurmu oluyoruz

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 20 Mart 2017 16:44 sen de mi dini milliyeti alet etmeye başladın karakter

    CEVAP YAZ 6 43
  • ahmet 20 Mart 2017 20:41 iyi diyosun amma bizdeki sike rüsvet yolsuzluk hirsizlik avrupada yok yilmaz hoca

    CEVAP YAZ 2 0
  • Sivasli 20 Mart 2017 18:36 Bizim Batili hayranligimizi anlamis degilim niye diyorum Her Avrupalinin bir yerinde Bazilarinda az olsada Nazilik var.

    CEVAP YAZ 2 4
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro