Yusuf Yazıcı adım adım Real Sociedad'a

Trabzonspor'un genç yıldızı Yusuf Yazıcı, İspanyol ekibi Real Sociedad'a transfer olmak üzere. Real Sociedad, bu transfer için Trabzonspor'a 13 milyon euro (83 milyon TL) bonservis bedeli ödeyecek. Bu transfer ile Yusuf Yazıcı, Trabzonspor'a en çok para kazandıran futbolcu olarak tarihe geçecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yusuf Yazıcı adım adım Real Sociedad'a haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 12 Ağustos 2018 16:56 ne 13'ü ne 130'u laaaaa....onyüzbinmilyonüçyüzseksendörtbinbeşyüzaltmışaltııı....hamsi bile azzzzzz

    CEVAP YAZ 0 30
  • Misafir 11 Ağustos 2018 09:05 Trabzon'dan kurtulması bile onun için büyük bir değer olur.....

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 10 Ağustos 2018 18:29 5 senedir oğuzhan, iki senedir yusuf, bu yıl da abdulkdr her gün transfer oluyor!!! bu ne transfer yalanidur uşağum

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 10 Ağustos 2018 18:26 dikkat edin hep trbzn kareköklü isimler hep transfer palavarasyon...oğuzoğlan,a. gadir,y.yacıcı yani basın, piyasalarda bir zihniyet var ki birileri iyi doğru güzel,hakedeni değil de kendi ırkından bir işlem güdüyor....sarmışlar bazıları heryeri....ne iş laaaaaa....

    CEVAP YAZ 0 16
  • Misafir 10 Ağustos 2018 18:19 zıııııııtttttt errenköööööyyyyy müüüüüüüü?

    CEVAP YAZ 0 13
  • Misafir 10 Ağustos 2018 17:30 Ersun yanal'ın parasını ödemek için mi satıldı? başkan Ersun Yanal'ın TS'ye verdiği zararı kim karşılayacak başkan?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Ağustos 2018 17:28 BU DOĞRUYSA YAZIKLAR OLSUN BAŞKAN...........

    CEVAP YAZ 1 0
  • Fikirci Fikri 10 Ağustos 2018 11:05 Gidecek olan ya büyük bir kulübe gitmeli ya da başında büyük bir kulübe futbolcu yetiştirebilen teknik direktörlerin bulunduğu büyük bir kulübe gitmekte basamak olabilecek bir kulübe gitmeli, kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 1 1
  • türk 10 Ağustos 2018 09:52 sakın ola satmayın...13 çok çok az

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 11 Ağustos 2018 09:07 130 milyon versek olur mu? kurtarır mı?

    0 0

İNTERNET SPOR MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro